برگزیده ها

مازندمجلس: ردصلاحیت برخی چهره های سیاسی چون غرضی یا احمدی نژاد با واکنش های طنزگونه کاربران فضای مجازی روبرو شد.

مازندمجلس: شب گذشته ستاد انتخابات کشور اسامی 6نامزد احراز صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و بر ایناساس مصطفی میرسلیم، اسحاق جهانگیری، حسن روحانی، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقرقالیباف و سیدمصطفی هاشمی طبا برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با یکدیگر بهرقابت می پردازند.

در این میان اما صلاحیت برخی چهره های سرشناس نیز تایید نشدکه این موضوع واکنش های متعددی را به همراه داشت. از جمله این چهره ها می توان بهمحمود احمدی نژاد، حمید بقایی و سیدمحمد غرضی اشاره کرد.

با توجه به توسعه فضای مجازی بخش عمده ای از این واکنشها مربوط به فعالیت کاربران فضای مجازی بود که این تایید صلاحیت را دستمایه طنزقرار دادند.

در ادامه برخی از این موارد آمد است:

* غرضي چرا احراز صلاحيت نشد؟ اون كه بيگناهه فقط يك عكس منشوريبا سيگار داشت.

* ‏ترکیب کاندیداهای نهایی انتخابات ۹۶ که توسط شورای نگهبانتایید صلاحیت شدند:

دو مهاجم: رئیسی و قالیباف

دو مدافع: روحانی و جهانگیری

دو تماشاگر: میرسلیم و هاشمی طبا

*صدا و سیما می‌تونه بجای پخش مناظره ضبط شده، با چند دقیقهتاخیر نشون بده عوضش اون جاهایی که نمی‌خواد نشون بده رو جاش تماشاچیای فوتبال بذاره!

*الان احمدی نژاد و بقایی و مشایی سه تایی تو خونه احمدی نژادرو به دیوار دست‌های هم رو می‌گیرن و می‌برن بالا بلند می‌گن «رد صلاحیت شدیم».

* آقا يه سوال! اين بنده خدا غرضي،از ٤سال پيش تا حالا چيكاركرده كه تاييد صلاحيت نشده...!؟

* "یکی از راههای بی صلاحیت شدن واسه ریاست جمهوری تو ایراناینه که دو دوره رئیس جمهور باشی"


صلاحیت انتخابات ریاست تایید احمدی احمدی نژاد جمهوری رئیسی بقایی مجازی صلاحيت ردصلاحیت هاشمی مهاجم میرسلیم جهانگیری روحانی احراز