برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در ایام انتخابات 4 هزار سازه تبلیغاتی به منظور نصب تبلیغات کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری در سطح شهر تهران نصب خواهد شد.

مازندمجلس:

تبلیغات انتخابات عیسی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار گروهجامعه خبرگزاری میزان گفت: تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورایاسلامی شهر تهران در 2 حوزه مختلف صورت می گیرد.

وی افزود: نوع اول تبلیغات به فعالیت کاندیداخلاصه می شود و افراد خود نسبت به تبلیغ اقدام می کنند و در نوع دوم، سازمانزیباسازی حضور پر شور مردم را در قالب تصاویر مختلف سال های گذشته به اکران عمومیدر می آورد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی از قرار گرفتن 4هزار سازه تبلیغاتی در سراسر شهر تهران خبرداد و تصریح کرد: قرار شده 4 هزار سازهتبلیغاتی در سطح شهر تهران نصب شود تا کاندیدا در زمان رسمی انتخابات قادر باشندتبلیغات خود را به روی این سازه ها نصب کنند.

علیزاده ادامه داد: 4 هزار سازه تبلیغاتیدر سطح مناطق 22 گانه شهر تهران پخش شده و در هر منطقه تعداد مشخصی سازه قرار دادهمی شود.

وی با بیان اینکه " شهرداری درتبلیغات انتخابات تابع آئین نامه تبلیغاتی فرمانداری تهران است" گفت: ملاکتبلیغات در شهر تهران در ایام انتخابات، آئین نامه تبلیغاتی است که از سویفرمانداری ابلاغ می شود و ما دخالتی در سایز، محتوا و قطع تبلیغات کاندیدا نداریم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: مجریبرگزاری و اجرای فضاهای انتخاباتی شهرداری است اما سیاست گذار، فرمانداری تهراناست.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا درایام انتخابات تابلوهای تبلیغاتی در اختیار کاندیدا قرار می گیرد یا خیر؟،خاطرنشان کرد: اجاره تابلوهای تبلیغاتی با مجوز فرمانداری صورت می گیرد و اگر قراربه این کار باشد، فرمانداری این موضوع را به شهرداری اعلام خواهد کرد و ما برنامه ای برای این کار نداریم.

تهران تبلیغاتی انتخابات فرمانداری کاندیدا شهرداری علیزاده تبلیغات زیباسازی مدیرعامل تابلوهای نداریم خبرداد اجاره ادامه مختلف