برگزیده ها
عدم پخش زنده مناظرات اوج بی صداقتی و دهن کجی به مردم است/ توجه دولت به مردم در رفتارهای پوپولیستی خلاصه می‌شود.

مازندمجلس: دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: انگشت اتهام عدم پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی به سمت دولت است چرا که این نوع پخش منظره‌ها در شرایط فعلی به نفع دولت حاضر است. اقدامات و اتفاقات اخیر نگرانی دولت را از تصور و نگاه مردم نشان می‌دهد.

مازندمجلس:ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به کارنامه ضعیف دولت یازدهم گفت: کارنامه دولت یازدهم در حوزه مدیریت بحران، مانند بسیاری از حوزه‌های دیگر مدیریت، کارنامه بسیار ضعیفی است و هیچ یک از بحران‌هایی که در دولت روحانی به وجود آمده به خوبی مدیریت نشده است.

وی ادامه داد: در طول چهارسال گذشته چندین اتفاق مختلف طبیعی و غیر طبیعی رخ داد که رسیدگی ضعیف مسئولین دولتی باعث رنج و تلخی کام مردم شد، در واقع مردم در هیچ یک از حوادث سال‌های گذشته حضور دولت را در کنار خود حس نکردند.

مظاهری گفت: حادثه قطار در سمنان، مشکلات خوزستان، سیل در جنوب کشور، بارندگی‌ها و سیلاب‌های ‌اخیر شمال غرب و غرب کشور، از جمله اتفاقات تلخی است که اثری از مدیریت بحران در آنها دیده نمی‌شود و مردم با مساعدت نهادهای غیر دولتی، ایام سخت خود را سپری کردند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در حادثه اخیر، درگیری‌های تبلیغاتی، سفرهای انتخاباتی و افتتاح‌هایی که امروز به سوژه اول فکاهی‌ها و لطیفه های مردم بدل گشته، در کم کاری دولت بی تاثیر نبود و ناگفته پیداست دولت در این ایام هم مثل همه چهار سال گذشته دچار اشتباهات محاسباتی است.

وی تاکید کرد: متاسفانه هنوز هم دولت از اقدامات نمادین و نمایشی دست برنداشته و بی توجه به اوضاع و احوال مردم در پی جمع آوری رای از دست رفته خود است، حال آنکه مردم اولویت‌های دولت یازدهم را به خوبی درک کرده‌اند و دریافته اند توجه دولت به مردم صرفا در رفتارهای پوپولیستی خلاصه می‌شود.

مظاهری در ادامه با اشاره به عدم پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی به صورت زنده از تلویزیون اضافه کرد: پخش اینگونه مناظرات به بهانه مصلحت اندیشی‌های غیرواقع یا به مقاصدسیاسی و حزبی است.

وی گفت: پخش غیر زنده مناظرات اوج بی صداقتی ودهن کجی به مردم شریف ایران است. اینکه چه دلایلی باعث این تصمیم گیری شده باید تشریح شود.

وی اظهار کرد: انگشت اتهام در این موضوع به سمت دولت خواهد بود چرا که پخش اینگونه بیش از هر کدام از کاندیدها در شرایط فعلی به نفع دولت حاضر است. اقدامات و اتفاقات اخیر نگرانی دولت را از تصور و نگاه مردم نشان می‌دهد.

مظاهری مدیریت گذشته کارنامه مناظرات یازدهم بحران ادامه دولتی اقدامات اینگونه انتخاباتی اتفاقات حادثه طبیعی اشاره پوپولیستی رفتارهای صداقتی گفت‌وگو خلاصه اتحادیه دانشجویان اسلامی انجمن‌های مستقل