برگزیده ها
تبعیت از قانون را وظیفه خود می‌دانم/ همه توانم را برای موفقیت نیروهای انقلابی به کار خواهم گرفت

مازندمجلس: عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از اعلام نامزدهای احراز صلاحیت شده با صدور پیامی تاکید کرد: تبعیت از قانون را وظیفه خود می‌دانم و همه توان خود را در جهت موفقیت نیروهای انقلابی و کارآمد به کار خواهم گرفت.

مازندمجلس: به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از اعلام 6 نامزد احراز صلاحیت‌ شده توسط شورای نگهبان، پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لا یُفْتَنُونَ

به این وسیله اعلام می‌کنم که بنا به درخواست جمع کثیری از اقشار مختلف بویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و فرهنگیان عزیز  احساس وظیفه نمودم با عنایت به شرایط کشور جهت تشکیل دولتی کارآمد و مردمی و خدمت به آرمان‌های شهدا و امام (ره) و مقام معظم رهبری قدم در عرصه انتخابات نهادم‌.

اینک که شورای محترم نگهبان بر اساس وظیفه قانونی خویش عزیزان دیگری را معرفی نموده‌اند تبعیت از قانون را وظیفه خود می‌دانم و همه توان خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و درجهت موفقیت نیروهای انقلابی و کارآمد به کار خواهم گرفت .

در پایان از همه عزیزانی که به اینجانب صادقانه بذل محبت و عنایت داشتند، تشکر می‌کنم.

سرباز نظام و رهبری و خدمتگزار مردم
حمیدرضا حاجی بابایی

وظیفه نیروهای مردمی اعلام انقلاب شورای می‌کنم رهبری کارآمد عنایت نگهبان خواهم قانون تبعیت پیامی می‌دانم موفقیت حاجی‌بابایی انقلابی انتخابات