برگزیده ها
عصبانیت شدید باعث شد داماد هشت ماه پس از عروسی به مادرزنش رحم نکند!

مازندمجلس: دامادی که ۸‌ ماه پس از ازدواج، با خانواده همسرش دچار اختلاف شده بود در جنایتی هولناک مادر و برادر همسرش را به قتل رساند.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، عصر چهارشنبه سر و صدایی که از یکی از ساختمان‌های منطقه گلشهر جنوبی بندرعباس به گوش می‌رسید خبر از حادثه‌ای تلخ می‌داد. صدا از خانه زنی شنیده می‌شد که همراه با پسرش زندگی می‌کرد. همسایه‌ها ماجرا را به پلیس خبر دادند و وقتی مأموران کلانتری به محل حادثه رسیدند داماد خانواده در حال خروج از آنجا بود.

 

اما مأموران مانع او شدند و وقتی داخل خانه رفتند با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. صاحبخانه همراه با پسرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند و تنها مظنون این جنایت کسی نبود جز داماد خانواده. کمتر از ۱۰دقیقه از این جنایت می‌گذشت که قاضی محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس به محل جنایت رسید و بررسی‌ها در این‌باره آغاز شد. بازپرس جنایی در جریان تحقیقات چاقویی را که هنوز خون‌آلود بود در کابینت آشپزخانه کشف کرد. متهم چاقو را شسته بود تا هیچ اثری از خود باقی نگذارد که کشف آن باعث شد او به جنایت اعتراف کند. متهم در اعترافاتش گفت: من و همسرم ۸‌ماه قبل ازدواج کردیم. او مدت‌ها در کلن آلمان زندگی می‌کرد و وقتی به بندر آمد با یکدیگر آشنا شدیم و ازدواج کردیم.

 

وی ادامه داد: من مدتی قبل ۲میلیون تومان به مادرزنم قرض داده بودم اما او حاضر نبود پولم را پس دهد. به همین دلیل به خانه‌اش آمدم تا در این‌باره صحبت کنیم اما برادرزنم که کارمند بانک بود هم در آنجا حضور داشت. چون عصبانی شده بودم اول با برادرزنم درگیر شدم و با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم او را به قتل رساندم. همان موقع بود که مادرزنم شروع به داد و فریاد کرد و مجبور شدم او را هم به قتل برسانم. در ادامه چاقو را شستم و می‌خواستم فرار کنم که مأموران دستگیرم کردند. به گفته بازپرس مینا، متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره در جریان است.

 همشهری

110

 

 

جنایت بازپرس این‌باره داماد مأموران برادرزنم آشپزخانه مادرزنم ادامه ازدواج کردیم چاقویی جنایی همراه بندرعباس زندگی می‌کرد جریان خانواده تحقیقات