برگزیده ها

مازندمجلس: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خطاب به مدیران و کارکنان سازمان متبوعش گفت: همانطور که نگرش سیاسی و جناحی نه از طرف دولت و نه از سوی مدیریت سازمان طی این چهارسال بر تامین اجتماعی حاکم نبوده است در این انتخابات هم کسی حق ندارد از اموال و امکانات سازمان به نفع هیچ گروهی استفاده کند.

مازندمجلس: سید تقی نوربخش در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی نقش مهمی در پیشبرد امور اقتصادی دارد و چاره ای جز این نداریم که از امکانات خود بدرستی استفاده کنیم که در این میان باید برای کنترل مصارف و خلق منابع جدید راهکارهایی بکار بست.
 
‌وی  توصیه های انتخاباتی خطاب به مدیران تامین اجتماعی داشت و گفت: تامین اجتماعی در گذشته آسیب های زیادی از ورود به جناح بندیهای سیاسی و آمدن افرادی به دلایل سیاسی دیده است. همانطور که نگرش سیاسی و جناحی نه از طرف دولت و نه از سوی مدیریت سازمان طی این چهارسال بر تامین اجتماعی حاکم نبوده است، در این انتخابات هم کسی حق ندارد از اموال و امکانات سازمان به نفع هیچ گروهی استفاده کند.
 
نوربخش تاکید کرد: اموال تامین اجتماعی حق الناس است و از مدیران می‌خواهم دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه به برخی توفیقات این سازمان در امور تقنینی اشاره کرد و گفت: لابی غیرکارشناسی با هیچ نماینده ای نداشتیم و بحث ها کارشناسی بوده است. از سوی دیگر اکثرا نگاه ها به سازمان نیز کارشناسی است و بسیاری دستاوردهای ما مبتنی برآن بوده است که عدم انفکاک درمان از بدنه تامین اجتماعی از این جمله است. ما وارد لابی‌هایی که قبلا حاکم بود نشدیم.
 
وی افزود: باید از دولت هم قدردانی کنیم که در شرایط سخت 9200 میلیارد تومان از بدهی خود به تامین اجتماعی را تسویه کرد و مساعدت های لازم را داشته است. دولت استقلال سازمان را به رسمیت شناخته و حداقل مداخله را داشته که جای قدردانی دارد و باعث شده شان و عزت سازمان هم حفظ شود.
اجتماعی تامین سیاسی مدیران اموال کارشناسی قدردانی امکانات انتخاباتی استفاده