برگزیده ها

مازندمجلس: عضو فراکسیون امید با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده اقداماتی در جهت سیاه‌نمایی و بی‌انصافی علیه دولت صورت بگیرد گفت: طبیعی است در آستانه برگزاری انتخابات کاندیداهای رقیب تخریب و تضعیف دولت را از صدا و سیما مطالبه کنند.

مازندمجلس: علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید  در تحلیل فضای انتخاباتی کنونی کشور اظهار کرد: با توجه به حملاتی که علیه دولت در طول ماه‌های گذشته شروع شده و در شرایط کنونی نیز تشدید شده است پیش‌بینی می‌شود که در روزها و هفته‌های آینده اقداماتی، هم علیه شخص رئیس جمهور هم دولت و هم دولتمردان در جهت سیاه‌نمایی، تخریب و بی‌انصافی صورت بگیرد.
 
‌ وی افزود: در چنین شرایطی دولت باید با یک توان مضاعفی برنامه‌ای برای معرفی عملکرد خود و دستاوردهایی که در این مدت داشته است به صورت جبرانی تمهید و پیش‌بینی کند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتقاد نسبت به نامه‌نگاری برخی کاندیداها برای فشار به صدا و سیما در جهت تغییر نحوه برنامه‌های انتخاباتی تصریح کرد: به طور قطع اگر صدا و سیما در برنامه‌هایش در طول انتخابات به معنای واقعی کلمه بی‌طرفی را رعایت کند هم آرامشی در بین کاندیداها و هم فضای انتخاباتی و سیاسی کشور برقرار می‌شود.
 
رحیمی در اشاره به انتقاد رئیسی نسبت به عملکرد صدا و سیما در جهت پخش تصاویر رئیس جمهور از رسانه ملی در آستانه برگزاری انتخابات خاطر نشان کرد: صدا و سیما در موقعیتی است که خودش باید از عملکردش دفاع کند و پاسخگو باشد چراکه قبل از شروع زمان‌بندی انتخابات در موارد متعدد به صورت خروج از بی‌طرفی، دولت را نقد و تخریب کرد و به بهانه گزارش‌دهی و و اطلاع‌رسانی عملکردش را در ذهن مردم خلاف واقع جلوه داد.
 
رحیمی یادآورشد: هم‌اکنون در آستانه برگزاری انتخابات طبیعی است که به نوعی برخی از کاندیداهای رقیب، از صدا و سیما تخریب و تضعیف دولت را مطالبه کنند.
انتخابات انتخاباتی تخریب بی‌طرفی آینده  رحیمی آستانه عملکردش برگزاری کاندیداها انتقاد کنونی بی‌انصافی پیش‌بینی جمهور عملکرد فراکسیون تشدید