برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- دو زورگیر موبایل قاپ که از زنان در هوای تاریک سرقت می کردند،شناسایی و دستگیر شدند. بازپرس پرونده از مردم خواست این دو متهم را شناسایی کنند.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،در پی وقوع دهها سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه موبایل قاپی ، پرونده اولیه با این موضوع در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری تشکیل و برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
با ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی ، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از مالباختگان و انجام چهره نگاری موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای علی 23 ساله  شدند. محل تردد متهم در شهرری – میدان معلم شناسایی و 19 فروردین  دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه نهم آگاهی و شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرری منتقل شد. 
علی که به مصرف موادمخدر از نوع شیشه و هروئین اعتیاد شدید دارد ، همدست خود بنام محمد 37 ساله  را معرفی کرد.محمد هم در حین خرید موادمخدر ، در ساعت 22 همان روز دستگیر و در همان بازرسی اولیه ، چند دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از وی کشف شد. 
متهمان با اعتراف صریح به دهها فقره سرقت با انگیره تأمین هزین خرید موادمخدر عنوان داشتند که در صورت عدم موفقیت در انجام سرقت به شیوه موبایل قاپی ، با تهدید چاقو اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه و دیگر اموال باارزش مالباختگان به ویژه از خانم های جوان کرده و عمده سرقت هایشان نیز در ابتدای تاریکی هوا بوده است. 
زورگیر
قاضی خرازانی ، بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت به موبایل قاپی و زورگیری و برای شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش هر دو متهم صادر شده ؛ لذا از  شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و یا شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری مراجعه کنند. 
شهرری آگاهی شناسایی دادسرای پایگاه مالباختگان موادمخدر زورگیری انقلاب موبایل همراه بازپرسی عمومی اعتراف متهمان تاریکی تهران اولیه پرونده