برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به دیدار دو چهره اصلاح‌طلب با مقام معظم رهبری گفت که حزب اعتماد ملی پایبند به ساز و کار شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است.

مازندمجلس: الیاس حضرتی، با اشاره به دیدار چندی پیش دو چهره اصلاح‌طلب با مقام معظم رهبری و در واکنش به این سوال که آیا باتوجه به اعلام کاندیداتوری یکی از این دو نفر، این دیدار برای کسب تکلیف بوده، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم، دیدار آقایان منتجب‌نیا و رهامی ارتباطی به موضوع کاندیداتوری این افراد ندارد.
 
‌او گفت: اصلاح‌طلبان همواره از گذشته تاکنون علاقمند به ارتقای سطح ارتباط خود با رهبری بوده و هستند و در شرایطی که در جریان اصلاحات، نحله‌ها و شاخه‌های متعددی وجود دارد، آقایان منتجب‌نیا و رهامی از جمله چهره‌های اصیل، قدیمی، ریشه‌دار و با شخصیت جریان اصلاح‌طلبی است.
 
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هنوز در جریان جزئیات این دیدار قرار نگرفته، یادآور شد: به هر حال هر دیداری می‌تواند دستاوردهایی خوب و مثمرثمر به همراه داشته باشد و این فاصله‌گرفتن از یکدیگر است که به صلاح نیست.
 
او همچنین در واکنش به سوال دیگری درباره انتقادها و فعالیت‌های رهامی و منتجب‌نیا خارج از ساز و کار شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یادآور شد: آقای رهامی چهره‌ای بازی‌ساز در جریان اصلاحات بوده و در جریان انتخابات شوراهای چهارم نیز محور فعالیت‌های اصلاح‌طلبان قرار گرفت و در شرایطی که بسیاری از دوستان، معتقد به حضور نبودند، آقای رهامی در راستای تهیه لیست اصلاح‌طلبان تلاش خوبی داشت.
 
حزب اعتماد ملی پایبند به ساز و کار شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: آقای منتجب‌نیا نیز به‌عنوان قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی ازجمله عناصر اصلی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و پایبند به این ساز و کار است و هم‌اکنون نیز فعالیت‌های شورای‌عالی درحال پی‌گیری است.
 
حضرتی در پایان تصریح کرد: به‌طور کلی هیچ مشکلی در حوزه اصلاح‌طلبی وجود ندارد و شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های این جریان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.
اصلاح‌طلبان رهامی جریان شورای‌عالی دیدار سیاست‌گذاری فعالیت‌های منتجب‌نیا اعتماد رهبری یادآور به‌عنوان پایبند شورای شرایطی کاندیداتوری واکنش اصلاح‌طلب آقایان ندارد اصلاحات درباره اصلاح‌طلبی