برگزیده ها
مازندمجلس: یک پایگاه صهیونیستی نوشت که امارات و عربستان از اقدام نماینده آمریکا در سازمان ملل که محور نشست روز گذشته شورای امنیت را از فلسطین به ایران تغییر داد، استقبال کردند.

به گزارش تسنیم، پایگاه صهیونیستی «جوئیش تلگراف» در گزارشی نوشته برخی از کشورهای عربی از اقدام نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل که محور نشست دیروز شورای امنیت را از فلسطین به ایران تغییر داد، استقبال کردند.

جوئیش تلگراف می‌گوید نمایندگان امارات متحده عربی و عربستان از این اظهارات هیلی استقبال کردند و به بحث علیه ایران پرداختند.

"نیکی هیلی" سفیر آمریکا در سازمان ملل ضمن تاکید بر تمرکز نکردن شورای امنیت بر موضوع رژیم صهیونیستی از این شورا خواست  تمرکز خود را روی ایران معطوف دارد.

وی در نخستین جلسه ای که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد را برعهده گرفت تلاش کرد توجه و تمرکز شورای امنیت را از اسرائیل به ایران تغییر دهد.

نیکی هیلی در سخنانی ادعا کرد:  اگر درباره مناقشه خاورمیانه صادقانه صحبت بکنیم، باید درباره مجرم اصلی، ایران، و شریک شبه نظامی اش حزب الله صحبت کنیم. آنها برای دهه ها در کل منطقه اقدامات تروریستی کردند.

 
شورای امنیت آمریکا استقبال تغییر صهیونیستی امارات اقدام عربستان نماینده تمرکز درباره تلگراف فلسطین پایگاه جوئیش