برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - مهر نوشت:علیرضا زاکانی نامزد تایید صلاحیت نشده انتخابات ریاست جمهوری، پس از اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر احراز صلاحیت شش نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری، پیامی را صادر کرده است.

مازندمجلس:متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان العزه لله جمیعا

 اگر خواست خدا بر این قرار می گرفت که در میان احراز صلاحیت‌ شده ها باشم، خدا را شکر میکردم و اکنون که مشیت الهی جز این است به طور مضاعف خدا را شاکرم؛ چراکه معتقدم اگر با اخلاص وارد این عرصه خطیر شده باشم، خداوند متعال هم اجر مجاهدت در رقابت سالم انتخاباتی یک ماه آینده و هم ثواب امر خطیر اداره اجرایی چهارسال آینده کشور را بدون هرگونه زحمت ظاهری به حساب آخرتم واریز کرده است.

 معتقدم همچنانکه بنده حقیر تلاش کردم به تکلیف خود عمل کنم، اعضای محترم شورای نگهبان نیز یقینا با داشتن حجت در پیشگاه حضرت باریتعالی به تکلیف خود عمل نموده اند؛ لذا به تصمیم ایشان کاملا احترام گذاشته و از سایر نامزدها و جریان های سیاسی نیز می خواهم شورای نگهبان را طبق قانون اساسی فصل الخطاب بدانند و از هرگونه رفتار و اظهار نظری که ذره ای هوای نفس و تضعیف این نهاد نگهبان انقلاب در آن باشد پرهیز کنند.

 از یکایک اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، نمایندگان شهرستانها، اقشار و ارکان آن تشکر و قدردانی می کنم که با دعوتشان از اینجانب جهت کاندیداتوری و ایفای نقش در این عرصه مهم، لایقم دانستند، با رای قابل توجه خود حمایتم نمودند و به کار سازماندهی نیروهای پرشمار انقلاب همت گماشتند. اکنون نیز با اطمینان کامل اعلام میدارم از هرگونه کمک برای موفقیت دو نامزد دیگر جبهه مردمی حاضر در صحنه آقایان رئیسی و قالیباف دریغ نخواهم کرد.

 تکلیف تعطیل بردار نیست و امروز مهم ترین تکلیف، کمک به جبهه انقلاب برای پایان دادن به وضع موجود و نجات قوه مجریه از دست لیبرال ها، پیگیری تحقق اهداف بر زمین مانده ی انقلاب اسلامی بر مبنای مکتب نورانی امام خمینی (ره) و کاهش فاصله تاسف بار جمهوری اسلامی با انقلاب اسلامی است. لذا از همه نیروهای انقلاب از جمله تمامی عزیزانی که در این مدت نسبت به اینجانب اظهار محبت و اعلام حمایت نمودند و نیز در طراحی برنامه ها و پروژه های «اقدام و اصلاح» همت گماشتند، می خواهم پرنشاط و باانگیزه ی کامل این مسیر را عاشقانه و عاقلانه ادامه دهند که با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به مردم پیروزی در دسترس است؛ ان شاءالله.

همه توانم را برای موفقیت نیروهای انقلاب به کار می‌گیرم

همچنین تسنیم نوشت؛

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی و داوطلب احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست‌جمهوری در بیانیه‌ای اظهار داشت که تبعیت از قانون را وظیفه خود می‌داند و همه توانش را در جهت موفقیت نیروهای انقلابی و کارآمد به کار خواهد گرفت.

متن بیانیه‌ حاجی‌بابایی به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَکُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لايُفْتَنُونَ

به این وسیله اعلام می‌کنم که بنا به درخواست جمع کثیری از اقشار مختلف به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا, ایثارگران و فرهنگیان عزیز, احساس وظیفه نمودم. با عنایت به شرایط کشور جهت تشکیل دولتی کارآمد و مردمی و خدمت به آرمان‌های شهدا و امام(ره) و مقام معظم رهبری قدم در عرصه انتخابات نهادم‌.

اینک که شورای محترم نگهبان براساس وظیفه قانونی خویش, عزیزان دیگری را معرفی نموده‌اند, تبعیت از قانون را وظیفه خود می‌دانم و همه توان خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و در جهت موفقیت نیروهای انقلابی و کارآمد به کار خواهم گرفت.

در پایان از همه عزیزانی که به این‌جانب صادقانه بذل محبت و عنایت داشتند، تشکر می‌کنم.

29212

انقلاب اسلامی نیروهای نگهبان شورای وظیفه موفقیت مردمی احراز تبعیت اظهار اعلام قانون هرگونه کارآمد تکلیف خواهم عزیزانی می‌کنم عنایت انقلابی انتخابات پایان حاجی‌بابایی صادقانه اقشار آینده انتخاباتی اکنون الرحیم اعضای محترم نمودند اینجانب الرحمن گماشتند