برگزیده ها
حفظ وحدت تمام گروه‌ها در عراق از ضروریات انکارناپذیر برای مقابله با توطئه تکفیری‌ها است

مازندمجلس: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حفظ وحدت تمام گروه‌ها در عراق از ضروریات انکارناپذیر برای مقابله با توطئه گروه‌های تروریستی و افراطی و تکفیری است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پنجشنبه در حاشیه اجلاس سراسری مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، با دبیر کل و تعدادی از شخصیت‌های برجسته سیاسی عصایب اهل حق عراق دیدار کرد.
ولایتی در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از پیروزی‌های ملت و دولت عراق، حشد الشعبی را یکی از مهمترین دلایل امکان مقابله با توطئه دشمنان دانست و اظهار امیدواری کرد: با اراده و عزم مستحکم و خستگی ناپذیر مردم عراق و دولت این کشور و همراهی گروه های مختلف شاهد پیروزی های روزافزون برای عراق و همچنین کشورهای منطقه و نابودی دشمنان و گروه های تروریستی و افراطی و تکفیری باشیم.
وی در ادامه با توجه به توطئه دشمنان در ایجاد تفرقه به منظور تضعیف کشورهای اسلامی در منطقه با به راه انداختن جنگ های نیابتی و حمایت از تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری گفت: حفظ وحدت تمام گروه ها در عراق از ضروریات انکارناپذیر برای مقابله با این توطئه هاست و بی تردید ملت عراق با هر دیدگاه و گرایشی با درک درست شرایط حساس امروز،حفظ وحدت را به منظور تقویت انسجام داخلی و تامین‌ منافع ملی دولت و ملت عراق تقویت خواهند کرد.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام حشد الشعبی را فرصتی ارزشمند برای مقابله با دشمنان دانست و تقویت آن را برای ادامه روند پیروزی‌ها مهم ارزیابی کرد.
در ادامه این دیدار شیخ قیس الخزعلی دبیر کل عصائب أهل حق عراق ضمن تشکر و ابراز خرسندی از این دیدار مطالب را در خصوص آخرین تحولات ارائه کرد.
در این ملاقات عدنان مسئول دفتر سیاسی عصائب اهل حق، سخنگوی عصائب اهل حق و مدیر دفتر عصائب  اهل حق در تهران نیز حضور داشتند.

دیدار مقابله دشمنان عصائب توطئه ولایتی ادامه تقویت منظور دانست کشورهای منطقه تکفیری افراطی الشعبی سیاسی تحقیقات انکارناپذیر ضروریات عصایب استراتژیک تشخیص ابراز امروز مصلحت خرسندی