برگزیده ها
ما با اقتدار در قلب آتش زندگی می‌کنیم/ رهبری می‌خواهند به لحاظ اقتصادی نیز به جایگاه توان دفاعی دست یابیم

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌خواهند به لحاظ اقتصادی نیز به جایگاه توان دفاعی دست یابیم که به طور قطع این مساله ممکن است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش روحانیون شاغل در سپاه ( میقات 15) از روحانیون به عنوان نشانه های صادق هدایت پاسداران یاد کرد و گفت: علمای سپاه الگوهای بسیار ارزشمندی برای پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هندسه قدرت را در جهان تغییر داده و موازنه قدرت جهانی را دستخوش دگرگونی کرده است، گفت: بحمدالله امروز انقلاب اسلامی توانسته است در جغرافیایی وسیع  امتداد یافته و جبهه‌های وسیعی را بر دشمن تحمیل و پیروزیهای میدانی و ظرفیتهای عظیمی را ایجاد کرده است.
سلامی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته در منطقه ای که از آن به عنوان قلب جهان یاد می شود دارای سیطره جهانی گردد، اظهار داشت: هر قدرتی در جهان بخواهد خود را با ابعاد و مقیاس جهانی مقایسه کند باید بر این منطقه مسلط باشد اما از پیروزی انقلاب تا به امروز غروب سیطره و تسلط قدرتهای بزرگ بر جهان اسلام بوده است.
وی با بیان اینکه تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها ابعاد و مقیاس های جهانی داشته است، گفت: سالیان سال این تقابل در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی وجود داشته و همچنان ادامه دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: در طول تاریخ بشر نمی توان نظامی را یافت که در طی  دهه تحت فشار همه جانبه قدرتهای مسلط در همه ابعاد بوده و تنها و بدون تکیه بر قدرتهای مادی تا این حد شکوه و درخشش آفریده باشد و این نقطه روشن امید و اتکا به نصرتهای الهی است.
وی افزود: هنر رهبری الهی انقلاب اسلامی در این است که همچون سفینه نجات کشور و ملتی را از دل تمامی تهدیدات به ساحل امنیت و آرامش سوق دهند این همان شرح صدری است که خداوند متعال در اختیار کسانی که می‌خواهد آنها را هدایت کند قرار می دهد.
سلامی با بیان اینکه احیای مجد و عظمت اسلام توسط انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی عامل فرسایش و زوال قدرت آمریکا شده و آنها دیگر صاحب قدرت و اراده برتر جهانی نیستند.
وی با اشاره به شرایط کنونی آمریکا نیز تصریح کرد: اقتصاد آمریکا همچنان بیمار و افسرده و قدرت نظامی آنها خسته و فرسوده است و آمریکایی ها دیگر توان مدیریت تحولات را ندارند.
جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: ما در قلب آتش زندگی می کنیم اما اقتدار، تدبیر، حکمت، دور اندیشی، ژرف نگری و ظرافتهای عمیق رهبری معظم انقلاب اسلامی عوامل اصلی قوام قدرت ما بوده اند.
وی خاطرنشان کرد: بحمد الله در بعد ارتقای توان دفاعی به مرحله ای رسیده‌ایم که دشمنان نمی‌توانند ما را تهدید کنند اما در بعد اقتصادی نیازمند رشد یافتن و شکوفایی هستیم تا دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند در این عرصه نیز ما را تهدید و تحریم کنند.
سلامی افزود: اینکه می بینیم در قلب اندیشه رهبری معظم انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جوهر اصلی حرکت انقلابی ما است به این دلیل عنوان شده که معظم له می خواهند به لحاظ اقتصادی نیز به جایگاه توان دفاعی دست یابیم که به طور قطع این مساله ممکن است.
وی با بیان اینکه نیازمند برخورداری از ارکان قدرتمندی هستیم، گفت: آنچه تا به امروز کشور را از تهدیدات مختلف نجات داده حرکت نظام و مردم در امتداد اندیشه های رهبری است.
جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: ولایت محور گردونه آسیای امت و عامل اصلی هم افزاشدن همه نیروها و قرار دادن امت اسلامی با هم در یک سفینه است.

اسلامی انقلاب جهانی رهبری سلامی اینکه جانشین امروز اقتصادی فرمانده اظهار نظامی قدرتهای ابعاد ادامه آمریکا عنوان دفاعی نیازمند همچنان هستیم اندیشه تهدید افزود دشمنان اقتصاد تهدیدات سفینه تمامی تصریح تاکید روحانیون هدایت یابیم جایگاه اقتدار زندگی پاسداران توانسته مقیاس اسلام سیطره منطقه امتداد سردار تقابل