برگزیده ها
مخالفت دولت با پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی مصداق تجاوز آشکار به حقوق مردم است/ دولت نمی‌تواند عملکرد خود را با سانسور پنهان کند

مازندمجلس: عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: اقدام دولت در مخالفت با پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی در رسانه ملی مصداق تجاوز آشکار به حقوق مردم است.

مازندمجلس:هادی حفیظی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران ، گفت: مخالفت دولت با پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی در رسانه ملی تجلی تفکر دولت نسبت به اجرای حقوق شهروندی است و این اقدام مصداق تجاوز آشکار به حقوق مردم خواهد بود.
حفیظی خاطر نشان کرد: این دولت از ابتدا سیاست محرمانگی با ملت را پیش گرفته بود، کسی که به ملت اعتماد نداشته و ملت را محرم نمی‌داند نباید انتظار اعتماد مجدد ملت نسبت به خود را داشته باشد، ای کاش دولت می‌پذیرفت حداقل برای یکبار با مردم صادقانه و بی‌پرده سخن بگوید.
حفیظی اظهار داشت: عملکرد نامطلوب دولت و عدم تحقق وعده‌های رئیس جمهور به قدری روشن است که دولت با این شگردها نخواهد توانست عملکرد خود را پنهان یا با سانسور و بزک تبلیغاتی طور دیگر در مقابل مردم جلوه نمایی کند.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران  گفت: صدا و سیما باید با نگاه بی طرفانه و به دور از ملاحظات سیاسی، از حقوق ملت صیانت کرده و رسانه ملی را محیطی سالم، بی طرف و شفاف برای شناخت بهتر مردم قرار دهد.

حفیظی عملکرد مواضع تبیین شورای دانشجویی استان اعتماد رسانه پنهان سانسور انتخاباتی مناظره‌های مصداق تجاوز گفت‌وگو آشکار مخالفت