برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- دبیرکل هلال احمر گفت: بهترین تجهیزات امدادی دنیا را شناسایی کرده و در حال عقد قرارداد برای خرید آنها هستیم.

مازندمجلس: هلال احمربه گزارش  گروه جامعه خبرگزاری میزان، مصطفی محمدیون با عنوان این مطلب که جمعیت هلال‌احمر ۱۰ هزار نیروی رسمی و ۵۰ هزار داوطلب در کشور دارد، افزود: این نیروها در مواقع اضطرار فعالیت می‌کنند و بخش عمده‌ای از اقدامات هلال‌احمر در کمک به هموطنان با استفاده از نیروهای داوطلب انجام می شود.
وی گفت: جمعیت هلال‌احمر جهت نوسازی، بازسازی و بهسازی ناوگان و نیروهای عملیاتی خودش تمام امکانات و تجهیزات را بسیج کرده و در سال جاری برنامه ارتقاء ناوگان امداد هوایی را در دستور کار دارد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، ادامه داد: در سال ۹۴ تعداد بالگردها ۱۷ فروند بود که در سال ۹۵  به ۲۴ فروند رسید و امیدواریم در سال ۹۶ بتوانیم این تعداد را به ۳۰ فروند افزایش دهیم.
محمدیون با اشاره به اینکه برای لجستیک حدود ۲۸۰ دستگاه تویوتا لنکروز قرارداد بسته شده که وارد شود، گفت: بهترین تجهیزات دنیا را شناسایی کرده‌ایم و هفته آتی برای خرید آنها از طریق اقدامات قانونی عمل می‌کنیم.
وی عنوان کرد: میزان اعتباری که برای سال ۹۶ جمعیت هلال‌احمر در نظر گرفته حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن به مصوبات مجلس برمی‌گردد. ریال به ریال بودجه را در راستای تجهیز امکانات نیروهای امدادی هزینه می‌کنیم.
محمدیون در خصوص همکاری دولت با جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای کمک به هلال‌احمر معطوف کرده و هیچ کمبودی از ناحیه دولت احساس نمی‌شود و آنچه را که نیاز داشته‌ایم دولت در حد مقدورات فراهم کرده است. 
هلال‌احمر جمعیت محمدیون تجهیزات فروند نیروهای ناوگان امکانات می‌کنیم تعداد اقدامات بهترین تویوتا امدادی لنکروز میزان عنوان داوطلب