برگزیده ها
مازندمجلس: یک روزنامه انگلیسی نوشت، مسکو در پی تهدید اخیر کره شمالی نیروهای خود را به سمت مرزهای مشترکش با کره شمالی حرکت داده است.

‌ روزنامه دیلی تلگراف -چاپ انگلیس- نوشت، روسیه همزمان با تهدید کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به یک حمله نظامی پیشدستانه و بزرگ علیه آمریکا،‌ نیروهای خود را به سمت مرزهایش با کره شمالی به حرکت درآورده است.

دیلی تلگراف نوشت، این اقدام مسکو در حالی انجام شده که جامعه جهانی نسبت به افزایش تنش‌ها میان پیونگ یانگ-واشنگتن و احتمال وقوع درگیری‌هایی میان دو طرف نگران است، به ویژه که شورای امنیت به تازگی با صدور بیانیه‌ای آزمایش‌های موشکی اخیر کره شمالی را محکوم کرده و  تهدید کرد که به دلیل رفتارها و سیاست‌های کره شمالی که ناآرامی و نگرانی در جهان ایجاد می‌کند، تحریم‌های جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

این روزنامه انگلیسی در ادامه به نقل از رودونگ سینمون، روزنامه رسمی حزب کارگران حاکم کره شمالی آورده است، اگر حمله پیش‌گیرانه و پیش‌دستانه‌ای انجام شود، نه تنها مزدوران امپریالیسم آمریکا در کره جنوبی و اطراف آن نابود خواهند شد بلکه کل خاک آمریکا به تلی از خاکستر تبدیل خواهد شد.هم‌چنین به نقل از سایت خارتیا، روسیه در مرز خود با کره شمالی در مناطق شرقی این کشور، نیروهای نظامی و ادوات و تجهیزات سنگین مستقر کرده است.

همچنین روسیه در نظر دارد تا ظرف چند روز آینده سامانه موشکی «تور» را در منطقه ولادی‌واستوک در مرز روسیه با کره شمالی مستقر نماید.
شمالی روسیه روزنامه آمریکا مستقر نیروهای موشکی می‌کند انگلیسی نظامی تهدید تلگراف مرزهای