برگزیده ها
مازندمجلس:کنسرت موسیقی «به همین سادگی»، به خوانندگی «مسعود یکتا»، طی دو روز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در شهر رشت برگزار می گردد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت گروه موسیقی «بی حصار» تحت عنوان «به همین سادگی»، با نوازندگی «نگین سریر»، «مزدا انصاری» و «نیلوفر ابراهیمی» و آواز «مسعود یکتا»، در دو تاریخ ۷ و ۸ اردیبهشت ماه سال جاری در رشت بروی صحنه می رود.

رپرتوار این مجموعه در فضایی از موسیقی ایرانی است که به بازخوانی آثار اساتید فقید ایرانی از جمله «روح‌الله خالقی» و «همایون خرم»، «علی تجویدی»و «جواد لشگری» می پردازد. این کنسرت در دو بخش به اجرا در می آید که بخش اول به صورت هم‌نوازی و بخش دوم نیز به صورت هم‌نوازی پیانو با اجرای «نگین سریر» و آواز «مسعود یکتا» ارائه خواهد شد.

«مزدا انصاری» پیش از این درباره این کنسرت گفته بود: «امروز جامعه موسیقی بیشتر دنبال معیشت است تا حس و حال هنری و اگر بخواهیم روراست باشیم باید بگویم جایگاه موسیقی مشخص نیست، اما در این اجرا برخلاف دیگر اجراها نه باز تنظیمی صورت گرفته نه بازخوانی بلکه تمامی قطعات عیناً مانند نسخه اصلی‌شان به همان سادگی اجرا خواهند شد.»

شایان ذکر است که گروه «بی‌حصار»، روز۲۲ اردیبهشت نیز در «موسسه محک» به اجرا خواهد پرداخت و پس از آن رپرتوار دیگری در ادامه‌ی پروژه «به همان سادگی»، بروی صحنه خواهد برد.

موسیقی سادگی کنسرت مسعود خوانندگی اردیبهشت هم‌نوازی بازخوانی ایرانی رپرتوار انصاری