برگزیده ها
چیزهایی که درباره «هیتلر» و خانواده‌اش نمی‌دانید!
مازندمجلس: آدولف هیتلر بدنام‌ترین سیاستمدار دنیاست و جنایت‌های زیادی را هم مرتکب شده است، از همین رو او را یکی از جنایتکاران جنگی می‌دانند. هیتلر رهبر جنبش نازی در آلمان بود و توانست با سخنرانی‌های درخشان خودش مردم زیادی را با خود همراه کند و روی آن‌ها تاثیر گذار باشد.
 او با همین شیوه توانست کنترل کل کشور را در دست بگیرد و در نهایت برای نابودی یهودیان دست به کار شود. جنگ جهانی دوم را نیز به راه انداخت. در تاریخ از هیتلر به عنوان یکی از شیطانی‌ترین شخصیت‌ها یاد می‌شود؛ با این‌حال هیتلر هم مانند همه ما خانواده داشته و دوران کودکی را سپری کرده است که تا به حال کمتر به آن اشاره شده و ما از آن اطلاعات داریم.

در این گزارش نگاهی داریم به خانواده آدولف هیتلر، آن‌هم در روز تولدش، ۲۰ مارس.

امضای پیمان برای پاک کردن نام!
با اینکه آدولف هیتلر بچه‌ای نداشته که نامش را ادامه دهد، اما هر ارتباط خونی با او نامش را زنده نگه می‌دارد. با این حال پس از کارهایی که او انجام داده، اعضای خانواده‌اش پیمان بسته‌اند که هرگز ارتباط خونی خودشان با هیتلر را برملا نکنند تا این موضوع فراموش شود و کسی هم آن ها را به دلیل این رابطه خانوادگی که به نظر نفرین شده بوده، سرزنش نکند.



اصل و نسب یهودی!
احتمالا شما هم می‌دانید که هیتلر معتقد بود باید آن‌هایی که ناقص هستند را از بین برد تا در نهایت به یک جامعه کامل دست پیدا کرد. او یهودیان را ناقص می‌دانست و از همین رو آن‌ها را از بین می‌برد. اما نکته‌ای که هیتلر هم به آن توجه نداشت، این بود که تولد در یک خانواده مسیحی الزاما ریشه‌های ژنتیکی فرد را تضمین نمی‌کند و خود هیتلر در نسل‌های قبلی خانواده‌اش یهودی بوده است. در حقیقت هیتلر هم یک یهودی بوده، اما خودش نمی‌دانسته است.



آدولف خشن بود؟
آدولف هیتلر ناخواهری به نام پائولا داشته که گفته می‌شود بعد از اینکه پدرشان فوت می‌کند، آدولف درست مانند پدری برای پائولا بوده، با اینکه سالی چند بار بیشتر یکدیگر را نمی‌دیده‌اند. آدولف رابطه خوبی با خواهرش داشته و با اینکه چند بار به او سیلی زده، اما پائولا هیچ‌وقت نمی‌توانسته باور کند که برادرش دست به جنایت‌های چنین بزرگی بزند.



خواهری که هیچ‌وقت نازی نشد!
پائولا فردی سیاسی نبود و در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان منشی در یک بیمارستان کار می‌کرد. او برادرش را زیاد نمی‌دید و به نظر می‌رسید اصلا آنقدر مورد توجه نیست که برادرش بخواهد در کاری از او استفاده کند. پس از جنگ او بارها مورد بازجویی قرار گرفت، اما خیلی زود مشخص شد که در هیچ جنایتی دست نداشته و او را آزاد کردند. پائولا نام خانوادگی خود را به وولف تغییر داده بود تا خیلی در مرکز توجه نباشد.



برادرزاده امریکایی!
ویلیام پاتریک هیتلر که برادرزاده آدولف هیتلر بوده، در سال ۱۹۱۱ در انگلستان به دنیا می‌آید و بعد در آلمان زندگی می‌کرده است. اما زمانی که عمویش می‌خواسته از حق شهروندی او که بریتانیایی بوده برای رسیدن به برخی مقاصد سیاسی استفاده کند، او آلمان را به مقصد امریکا ترک می‌کند. در زمان جنگ جهانی دوم پاتریک به نیروهای هوایی امریکا پیوست و در مقابل عموی خودش ایستاد. پس از جنگ همچنان در امریکا و کنار چهار فرزندش زندگی کرده است. او هم نام خودش را به استورات-هوستون تغییر داده تا هم خودش هم بچه‌هایش زندگی آرامی داشته باشند. او بارها در مصاحبه‌های مختلف از نفرت خودش درباره آدولف هیتلر صحبت کرده است.


مادر و پدری که فامیل بودند!
آلویس هیتلر پدر آدولف است. او با کلارا مادر آدولف بیش از ۲۰ سال اختلاف سنی داشته و ماجرای ازدواج متفاوتی هم دارند. آلویس دو بار ازدواج کرده بود و ۶ بچه داشت، از همین رو کلارا را که یکی از خویشاوندان‌شان بوده، استخدام می‌کند تا او را در نگهداری بچه‌ها کمک کند. سپس در سال ۱۸۸۵ در یک مراسم کوچک با هم ازدواج می‌کنند و آدولف به دنیا می‌آید. پدر آن‌ها چندان مرد  اهل خانواده‌ای نبوده و البته علاقه زیادی به پرورش زنبور عسل داشته است.

بچه‌های از دست رفته
آدولف علاوه بر خواهر و برادرهای ناتنی، چند برادر و خواهر تنی هم داشته که همه آن‌ها در سنین کودکی و بر اثر بیماری‌های مختلف جان خود را از دست داده‌اند.

شاید پسری هم باشد
با اینکه می‌دانیم هیتلر زمانی که خودکشی کرد، هیچ فرزندی نداشت، اما برخی می‌گویند ممکن است او یک فرزند نامشروع داشته باشد. در زمان جنگ جهانی اطرافیان او این احتمال را اعلام کرده‌اند که هیتلر با زنی در ارتباط بوده است، اما این ادعا هرگز ثابت نشد و آن زن هم پیش از اینکه حقیقت را بگوید از دنیا رفت.

هیتلر اصلا آلمانی نبوده است!
کسی که آلمان را مرکز جهان می‌دانست و می‌خواست بزرگترین قدرت جهان را برای کشور خودش بدست بیاورد، در حقیقت اصلا در آلمان متولد نشده بود! هیتلر علاوه بر اینکه در اتریش متولد شده، تا ۲۴ سالگی هم در این کشور زندگی کرده و سپس به مونیخ می‌آید. قطعا اتریش هیتلر را از خود نمی‌داند و احتمالا آلمان هم او را نمی‌خواهد!

بزرگ شده در یک خانواده کاتولیک
احتمالا درباره مذهب آدولف هیتلر چیزی نمی‌دانید و با توجه به برخوردش با کلیساهای کاتولیک و اینکه آن‌ها را مانعی بر سر راه رسیدن به قدرت می‌دانست، احتمالا هیتلر را فردی بدون مذهب می‌دانید، این در حالی است که آدولف در خانواده‌ای کاتولیک به دنیا آمد و مادرش او را برای غسل تعمید به کلیسا برده بود.

ازدواج تنها به مدت یک روز
خیلی‌ها می‌دانند که آدولف هیتلر با اوا براون ازدواج کرده بود و تنها عشق زندگی‌اش بود، اما چیزی که خیلی‌ها نمی‌دانند این است که ازدواج آن‌ها تنها برای یک روز بود و در تمام دورانی  که اوا  شیفته آدولف بوده، در کنار او بود و تلاش می‌کرده تا توجهش را جلب کند، در این راه حتی دوبار خودکشی می‌کند. اوا ۲۰ سال جوان‌تر از آدولف بود و در زمان خودکشی هیتلر نیز در کنار او بود و همان‌جا به صورت نمادین باهم ازدواج کردند، او در زمان مرگ ۳۳ سال داشت و هیتلر ابتدا او و سپس خودش را کشت.

عکس مادر را همیشه همراه داشت
آدولف رابطه چندان خوبی با پدرش نداشت، اما مادرش فرق می‌کرد و مخصوصا بعد از اینکه پدرش فوت می کند، او به مادرش بیشتر نزدیک می‌شود و از همین رو تا زمان مرگ از او مراقبت می‌کند. آدولف بعد از مرگ مادرش شرایط سختی داشته و پس از آن تا پایان عمرش عکسی از مادرش را همراه خودش داشته است.

«هیتلر» یک نام ساختگی است!
پدربزرگ آدولف یعنی پدر آلویس یک یهودی به نام فرانکنبرگ بوده است، اما مادر آلویس دوباره ازدواج می‌کند، از همین رو نام خانوادگی گسورک هیدلر به نام آلویس اضافه می‌شود. اما آلویس خلاقیت به خرج می‌دهد و «هیدلر» را به «هیتلر» تغییر می‌دهد و فامیل خودش را عوض می‌کند. آدولف هیتلر تنها در همین مورد از پدرش به خوبی یاد می‌کند و می‌گوید خوشحال است که نام هیتلر را دارد چون این نام می‌تواند مردم را بترساند!


 
هیتلر آدولف اینکه ازدواج می‌کند آن‌ها آلمان آلویس مادرش پائولا جهانی یهودی خانواده زندگی حقیقت نداشت احتمالا امریکا می‌دانست خانواده‌اش برادرش می‌آید زیادی تغییر درباره خانوادگی همراه خودکشی ارتباط رابطه فامیل مختلف کاتولیک زمانی می‌دهد هیدلر اتریش متولد خانواده‌ای چندان نبوده علاوه می‌کرده خواهر کلارا هیچ‌وقت مانند کودکی داریم عنوان یهودیان می‌دانند توانست نهایت پیمان نمی‌دانید استفاده بارها برادرزاده می‌کرد سیاسی نداشته می‌دانید بیشتر پاتریک