برگزیده ها
دولت از رسانه ملی سوء استفاده می‌کند/ صدا و سیما باید به مردم و قانون پاسخگو باشد

مازندمجلس: دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: برخوردهای صورت گرفته توسط دولت با رسانه‌ ملی در چند سال اخیر سازمان‌دهی شده و به جهت سوء استفاده در ایام انتخابات بوده است.

مازندمجلس:احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار ، درباره عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار مرتبط به دولت و آقای روحانی در آستانه انتخابات اظهار داشت: وظیفه تمام نهادها و سازمان‌ها امانت‌داری و رعایت قوانین کشور است و نباید تفاوتی میان داوطلبان انتخابات‌های پیش رو قائل باشند.

وی با تأکید بر لزوم برقراری توازن و عدالت میان نامزدهای انتخاباتی از سوی نهادهای ملی، تصریح کرد: دولت در زمان خارج از تبلیغات از رسانه ملی استفاده کرده است.

کریمی اصفهانی با انتقاد از اینکه دستگاه‌های نظارتی به‌خوبی روی نهادهای مختلف نظارت کافی ندارند، بیان کرد: اگر خطایی از سازمانی سر بزند باید با  آن برخورد کرد و مانع از ایجاد نابسامانی وسیع در کشور خصوصاً در ایام نزدیک به انتخابات شد و در همین راستا صدا و سیما باید در برخوردهای خود با مسائل مختلف کشور دستورالعمل‌های لازم مبتنی بر قوانین را اعمال کند.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار با ابراز نگرانی از رویه صدا و سیما در پوشش اخبار مرتبط با دولت و احتمال امتداد آن در ایام تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: اگر خطایی صورت گیرد و با فرد یا نهاد خطاکار برخورد قانونی صورت نگیرد احتمال اینکه فرد خاطی جسارت بیشتری برای تکرار خطاهای خود پیدا کند وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد: برخوردهای صورت گرفته توسط دولت با رسانه‌ ملی در چند سال اخیر سازمان‌دهی شده و به جهت سوءاستفاده در ایام انتخابات بوده است.

انتخابات کریمی اصفهانی تبلیغات تصریح اینکه نهادهای مختلف احتمال برخوردهای برخورد خطایی انتخاباتی مرتبط جامعه استفاده رسانه گفت‌وگو اسلامی اصناف اظهار اخبار بازار قوانین