برگزیده ها
رسانه ملی در برابر فشار افراد سودجو و منفعت‌طلب مقاومت کند/ مردم خواهان شفافیت و شنیدن زنده نظرات کاندیداها هستند

مازندمجلس: هزار نفر از دانشجویان در واکنش به عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی خواستند تا از جناح بندی‌های سیاسی به دور باشد و در برابر فشار برخی افراد سودجو و منفعت طلب مقاومت کند.

مازندمجلس:، 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان در نامه‌ای به اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نوشتند: از رسانه ملی انتظار می‌رود که واقعا ملی باشد و از جناح بندی‌های سیاسی به دور باشد و در برابر فشار برخی افراد سودجو و منفعت طلب مقاومت کند البته عملکرد سازمان صداوسیما در هفته های اخیر باعث شده که راجع به عنوان رسانه ملی به شک بیفتیم و این تصمیم عملکرد نامطلوب صداوسیما را تکمیل خواهد کرد.

در ابتدای این نامه آمده است: تصمیم کمیسیون بررسی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در ارتباط با پخش ضبط شده مناظرات حقیقتا باعث تعجب و بهت افکارعمومی و به خصوص جنبش دانشجویی شد.

در ادامه تصریح شد: همانطور که می‌دانید مناظرات انتخاباتی نقش به سزایی در شناخت آگاهانه مردم از کاندیداها و تضارب آرا و نقد و بررسی گفتمان‌های مختلف دارد که این تصمیم باعث شده است که حلقه مفقوده شفافیت در کشور به رسانه ملی هم سرایت کرده است.

در ادامه تاکید شده است: لطفا برای افکار عمومی توضیح دهید که چه چیزی باعث شده این تصمیم بگیرید و بدانید در مقابل ملت مسئولید و نباید مناظرات جوری باشد که موجب سواستفاده جریانات معاند و سو برداشت گردد.

در ادامه خطاب به علی‌عسکری عضو کمیسیون بررسی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری آمده است: عنوان سازمان متبوع شما رسانه ملی است و از آن انتظار می رود که واقعا ملی باشد و از جناح بندی‌های سیاسی به دور باشد و در برابر فشار برخی افراد سودجو و منفعت طلب مقاومت کند البته عملکرد سازمان صداوسیما در هفته های اخیر باعث شده که راجع به عنوان رسانه ملی به شک بیفتیم و این تصمیم عملکرد نامطلوب صداوسیما را تکمیل خواهد کرد.

در پایان آمده است: نباید نقش رسانه ملی در روشنگری بین مردم نادیده گرفته شود. اگر واقعا نماینده ملتید و نه دولت از مردم راجع به پخش زنده یا ضبط شده مناظرات انتخاباتی نظرسنجی کنید و نتایج آن را صادقانه به مردم اعلام و طبق آن عمل کنید زیرا که معتقدیم اکثر مردم خواهان شفافیت و عدم پنهان کاری و خواهان شنیدن زنده نظرات کاندیداها هستند.

رسانه مناظرات تصمیم عملکرد بررسی صداوسیما تبلیغات ادامه ریاست عنوان واقعا کمیسیون جمهوری خواهان مقاومت کاندیداها سودجو شفافیت افراد انتخاباتی برابر تکمیل نباید کاندیداهای بیفتیم نامطلوب البته شنیدن نظرات انتظار بندی‌های سیاسی منفعت