برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - تسنیم نوشت: کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جهانگیری پسر خوبی است. از این جهت می‌گویم پسر خوبی است، چون در زمانی که در وزارت کشور بودم، وی فرماندار جیرفت بود.

مازندمجلس:سیدمصطفی میرسلیم در نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که با عنوان «میز انتخابات» و «دولت کارآمد در مسیر انقلاب، مبارزه با فساد بهبود اقتصاد» برگزار شد، با اشاره به مشکلات پیش آمده برای کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی گفت: مشکلات پیش آمده برای تولید در بخش‌های صنعت، کشاورزی و دیگر بخش‌ها گریبان کشور را گرفته و باعث ایجاد بیکاری شده است.

میرسلیم ادامه داد: مفاسد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از بیکاری سرچشمه می‌گیرند و اگر می‌خواهید تشخیص دهید که در یک فرد، توان چاره‌جویی و رفع مسائل و مشکلات کشور وجود دارد باید به مسائلی همچون دانش و آگاهی، تجربه و اخلاق حرفه‌ای توجه کنید.

وی افزود: اگر یک فرد فقط به خودش اتکا داشته باشد موفق نخواهد بود چون مشکلات کشور آنقدر پیچیدگی دارند که رفع آنها از توان یک فرد هوشمند هم خارج است. در واقع اگر قرار بود که یک نفر مشکلات کشور را حل کند دیگر لزومی نداشت که از حکومت شاهنشاهی به جمهوری اسلامی برسیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من هم اعتقاد دارم و هم تاکید می‌کنم کسی که رئیس جمهور می شود باید در دل مردم قرار بگیرد، گفت: در واقع ما کسی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌کنیم که توانایی گرفتن مسئولیت گروهی را داشته باشد.

وی افزود: اگر رئیس جمهور دانش و آگاهی لازم را نداشته باشد به غلط تصمیم گیری می‌کند و نتیجه آن مشکلاتی مانند تورم می‌شود و کشور را به سمت رکود پیش می‌برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتخاب کردن تورم و نپرداختن به رکود یک اشتباه علمی در کشور بوده و در واقع اگر مدیریت علمی در کشور وجود داشت این اتفاق رخ نمی‌داد، گفت: الان با یک پیچیدگی مواجه شده‌ایم و تورم نیز مهار نشده و برای اینکه بتوانیم از پس مشکلات کشور بر بیاییم تجربه لازم است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا به امروز 45 سال می‌شود که کار خود را شروع کرده و تجربیات مختلف را به تدریج کسب کرده‌ام. در واقع اولین لباسی که من به تن کردم لباس کارگری بود و علیرغم اینکه یک مهندس ارشد بودم اما چون معتقد بودم تجربیات کارگران از من بیشتر است این لباس را به تن کردم.

میرسلیم خاطرنشان کرد: در جریان رسیدگی به جنگ زدگان نیز یک تیم علمی تشکیل دادم و با کمک این تیم و بر اساس آمار دقیقی که از تعداد مهاجران جنگی به دست آوردیم توانستیم به مشکلات آنها رسیدگی کنیم. یک وقت برای رسیدگی به محرومان شعار می‌دهیم و یک وقت برای کمک به آنها اقدام عملی می کنیم، در واقع صحبت از محرومان کردن خوب است اما باید دید که چه کسی عمل کرده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر می‌خواستم در این مدت موضع سیاسی خود را فاش کنم اصلاً نمی‌گذاشتند که من برای کشور کار کنم. من سال 76 از دولت هاشمی بیرون آمدم، با دولت اصلاحات کار کرده‌ام، با دولت احمدی نژاد هم کار کرده‌ام و برای رونمایی از محصول خود از او دعوت به عمل آوردم و همچنین با دولت روحانی نیز کار کردم اما الان در این یک ماه که این کار را کرده‌ام اسم من را خط زده‌اند.

نامزد حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: روحانی کار را به آقای جهانگیری سپرده، البته جهانگیری پسر خوبی است و من از این جهت می‌گویم پسر خوبی است، چون او در زمانی که من در وزارت کشور بودم، فرماندار جیرفت بود، ولی در هر حال از کسی که تجربه کار ندارد چه می‌خواهیم و چه توقعی می‌توانیم داشته باشیم؟

میرسلیم با بیان اینکه برای چاره‌جویی رفع مشکلات باید از کسی انتظار داشته باشیم که بفهمد و تجربه کار داشته باشد، اظهار داشت: اگر وضع به همین روال ادامه یابد چهار سال دیگر را هم به باد خواهیم داد.

29212

مشکلات اینکه میرسلیم انتخابات تجربه کرده‌ام جمهوری ریاست دوازدهمین کاندیدای اسلامی رسیدگی جهانگیری تجربیات روحانی محرومان جمهور آگاهی عنوان کارگری لباسی اولین بیکاری ادامه افزود چاره‌جویی تشخیص پیچیدگی