برگزیده ها
شفافیت در روند غربالگرى، موجب اعتماد مردم به لیست اصلاح‌طلبان مى‌شود

مازندمجلس: در جلسه حزب اتحاد ملت تاکید شد: شفافیت در روند غربالگری، موجب اعتماد مردم به لیست اصلاح‌طلبان می‌شود.

مازندمجلس: در جلسه حزب اتحاد ملت تاکید شد: شفافیت در روند غربالگری، موجب اعتماد مردم به لیست اصلاح‌طلبان می‌شود.

به گزارش ایلنا، در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی بر ضرورت توجه به شاخصه‌های اصلاح‌طلبی در لیست نهایی شورای عالی سیاستگذاری تاکید شد.

در این جلسه اعضای شورای مرکزی پس از استماع گزارشات مبسوط مربوط به راه‌اندازی و فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی حزب در مرکز و استان‌ها و نیز ستاد انتخاباتی شورای‌عالی سیاستگذاری در تهران بر همکاری و هماهنگی ستادهای حزب با ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در مرکز و استان‌ها و نیز ستاد انتخاباتی شورای‌عالی سیاستگذاری در تهران و ستادهای اصلاح‌طلبان در استان‌ها تاکید کردند.

اعضای شورا همچنین از سازوکار طراحی شده برای بررسی و غربالگری فرم‌های پرشده توسط نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران که رقم آن از هفتصد فراتر رفته است، اظهار خشنودی کرده و شفافیت این روند را موجب فزونی اعتماد مردم به لیست نهایی برشمردند. 

در همین راستا اعضای شورای مرکزی حزب از نامه ۹ فعال اصلاح‌طلب به محمدرضا عارف به عنوان رئیس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، که در آن بر اعمال دقیق معیارها و شفافیت روند اعمال آنها تاکید شده است، استقبال کردند.

اعضاء شورای مرکزی سپس به بحث در مورد فضای انتخابات پس از ثبت نام نامزدها و تحلیل شرایط پرداختند.

اعضاء شورای مرکزی با توجه به انسجام اصلاح طلبان و حامیان دولت شرایط را برای آنها جهت کسب پیروزی در هر دو انتخابات پیش رو مطلوب ارزیابی کردند.

 

شورای مرکزی انتخاباتی تاکید شفافیت اصلاح‌طلبان استان‌ها شورای‌عالی انتخابات تهران سیاستگذاری اعتماد اتحاد ستادهای شرایط اعضاء غربالگری نهایی اعمال