برگزیده ها
هرگز در طول مسئولیت محرومان را فراموش نخواهم کرد/کل کشور اتاق کار من خواهد بود

مازندمجلس: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به همه محرومان و مظلومان قول می‌دهم هرگز در طول مسئولیت شما را فراموش نکنم و سطح کل کشور اتاق کار من خواهد بود.

مازندمجلس:، محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در یادواره شهدای مدافع حرم ایلام اظهار داشت: امروز مجموعه نفت و گاز نظام جمهوری اسلامی مقام اول را در دنیا دارد و استان ایلام به تعبیری دومین و به تعبیری سومین استانی است که از این ذخایر برخوردار است اما متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی ایلام با بیشترین تلاش و بالاترین روحیه قناعت، ایلام ما ایلامى محروم و مظلوم است.

وی افزود: پول بانک‌ها برای مردم است، هر کسی هر دارایی دارد در بانک می‌گذارد اما ببینید بانک‌ها به چه کسانی خدمات می‌دهند و به چه کسانی نمی‌دهند. برای پرداخت یک وام ازدواج مردم ماه‌ها و سال‌ها در صف باقی می‌مانند.

قالیباف ادامه داد: دلیل آغاز فعالیت بنده از غرب این بود که به همه استان‌های محروم مرزی بگویم اگر توفیق خدمت پیدا کنم کارم را از دورترین نقاط و محروم ترین نقاط کشور شروع می‌کنم؛ بنده هرگز در تهران باقی نمی‌مانم بلکه در کنار آنها در استان‌های خودشان می‌نشینیم و اموراتشان را حل و فصل می‌کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به همه محرومان و مظلومان قول می دهم هرگز در طول مسئولیت شما را فراموش نکنم، بنده در اتاق در بسته نمی‌نشینم، بلکه هر روز اقصی نقاط کشور و محروم‌ترین نقاط از جنوب تا شمال و غرب همه اتاق کار من خواهد بود و من را آنجا خواهید دید، چرا که نوع مدیریت من اینگونه است.

قالیباف با بیان اینکه بنده وقتی در پروژه‌های تهران کار می کردم، حتی اسم کارگران ساده را هم یاد گرفته بودم، گفت: چون هر روز در کارگاه‌ها راه می‌رفتم و در هفته تنها چند ساعت در دفترم بودم. قطعا مدیریت در سطح کشور هم اینگونه است چرا که معتقدم اگر اینگونه کار کردیم می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما می خواهیم در 29 اردیبهشت برای قوه مجریه کشور تصمیم گیری کنیم، باید با دقت به سراغ کسانی برویم که تجربه و کارنامه این کار را دارند و به آن چیزی که می‌گویند، متعهد هستند.

ایلام قالیباف کسانی محروم اینگونه انتخابات جمهوری استان‌های مدیریت تهران تعبیری بانک‌ها ریاست مدافع شهدای یادواره مسئولیت محرومان نامزد فراموش امروز