برگزیده ها

مازندمجلس: کمیسیون اروپا اعلام کرد: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیازمند حل و فصل تعهدات و الزامات مالی پیش از روند بریگزیت است.

مازندمجلس: براساس اسناد و مدارک اتحادیه اروپا مشخص شد، "انگلیس از اتحادیه اروپا خارج می‌شود اما باید هزینه‌های مربوط به این روند را به یورو بپردازد نه پوند. این توافق باید به روشی دقیق و درست تعریف شود که در آن این تعهدات مورد محاسبه قرار بگیرند. این هزینه‌ها باید به یورو و نه پوند پرداخت شوند."
 
در این اسناد و مدارک به مقدار هزینه‌ای که انگلیس باید بابت روند بریگزیت بپردازد، اشاره‌ای نشده اما مقام‌های اتحادیه اروپا پیشتر اعلام کردند که هزینه این روند ممکن است ۶۰ میلیارد یورو باشد؛ این مساله ممکن است باعث تنش در لندن شود چون قبلا پیش بینی کرده بود این مساله تنها ۲۰ میلیارد دلار است.
 
در این اسناد و مدارک به جزئیات بیشتری درباره آنچه که دونالد تاسک، رئیس اتحادیه اروپا ماه گذشته میلادی درباره مذاکره رسمی ۲۹ مارس درخصوص بریگزیت مطرح کرده بود، اشاره شده است.
 
تاسک ماه گذشته میلادی تاکید کرده بود که اتحادیه اروپا بر توافق آینده شهروندان انگلیسی و لایحه بریگزیت پیش از بررسی درخواست لندن برای معاهده تجارت آزاد تاکید خواهد کرد.
اتحادیه اروپا بریگزیت مدارک انگلیس اسناد میلادی گذشته تاکید درباره بپردازد هزینه توافق میلیارد مساله