برگزیده ها
صدا و سیما طبق سیاست‌های ابلاغی رهبری عمل کند

مازندمجلس: دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی گفت: آن چیزی که در این شرایط حساس مهم است توجه رسانه ملی به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به این مجموعه است.

مازندمجلس:محمد جواد آرین‌منش دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس با اشاره به نامه حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به رئیس رسانه ملی اظهار داشت: طرفداران آقای روحانی گاهی صدا و سیما را متهم به این می‌کنند که این رسانه فعالیت‌های دولت را به درستی پوشش نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از طرف مقابل رقبای انتخاباتی آقای روحانی نیز معتقد هستند که صدا و سیما برای آقای روحانی با گزارش برنامه‌ها و افتتاحیه‌ها تبلیغات نابرابر انجام می‌دهد. 

دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی ادامه داد:‌ درحال حاضر و آن چیزی که در این شرایط حساس مهم است توجه رسانه ملی به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به این مجموعه است.

وی ادامه داد: در این سیاست‌ها وعده‌های مغایر امنیت ملی و تفرقه قومی مورد تأکید قرار گرفته است و در مورد صدا و سیما ضرورت بهره‌مندی داوطلبان از انتخاباتی برابر و متناسب با امکانات یکسان مورد تأکید قرار گرفته است. 

آرین منش افزود: من معتقد هستم برای حل و فصل اختلافات امروز بین صدا و سیما و کاندیداها همه اشخاص حقیقی و حقوقی، داوطلبان ریاست جمهوری، صدا و سیما، نیروهای مسلح و در کل همه مردم و نهادها باید تمام اختلافات را در یک منشور حل و فصل کنند تا انتخاباتی سالم و عادلانه، بی‌طرفانه و مبتنی بر قانون داشته باشیم. 

ادامه انتخاباتی رسانه روحانی تأکید گرفته داوطلبان اختلافات معتقد سیاست‌های خراسان رهبری آرین‌منش ابلاغی موتلفه