برگزیده ها

مازندمجلس: امام جمعه اراک بر تمکین از تصمیمات شورای نگهبان تأکید کرد.

مازندمجلس: آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با تأکید بر تمکین و تبعیت از تصمیمات شورای نگهبان اظهار کرد: تائید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان طبق قانون انجام می‌شود و همه باید تابع این تصمیم باشیم.
 
وی تصریح کرد: مراجع قضایی، انتظامی، نهادهای سیاسی و امنیتی و هیئت‌های نظارت نیز باید در تعیین صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا متعهدانه و قانونمند عمل کنند و اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید با نگاهی درست و کارشناسی شده و با رصد فعالیت‌های نامزدها، اصلح‌ترین افراد که التزام عملی به قرآن و اسلام دارند را برای اداره شهر و کشور انتخاب کنند.
 
امام جمعه اراک حضور حداکثری مردم در انتخابات و پشتیبانی همه جانبه ملت از رهبر معظم و انقلاب را سند اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
 
وی گفت: مردم همواره با حضور فعال و هوشمندانه در همه عرصه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی و در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنند.
 
دری نجف‌آبادی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58 به دستور امام راحل(ره) گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت امام راحل(ره)، خون شهدا، نیروهای مسلح و هدایت مقام معظم رهبری به کشوری قدرتمند و جزیره امن در منطقه تبدیل شده است که دشمنان اسلام امکان کوچک‌ترین تعرضی را به خاک کشور ایران اسلامی نیافته‌اند.
 
وی به هفته سلامت اشاره کرد و گفت: ورزش و تغذیه سالم دو امر مهم در حفظ سلامتی است که مردم استان مرکزی برای جلوگیری از بروز بیماری‌ها باید مورد توجه قرار دهند از مصرف بی‌رویه نمک، روغن و شکر خودداری کنند.
 
بعثت حضرت محمد(ص)، شهادت امام موسی بن جعفر(ع)، روز سعدی، و روز زمین پاک از دیگر موضوعات مطرح در خطبه‌های نماز جمعه اراک بود.
اسلامی جمهوری شورای نامزدهای ریاست نگهبان انتخابات روستا اسلام انقلاب اشاره دشمنان گزارش خطبه‌های تمکین تصمیمات آبادی امروز سیاسی صلاحیت