برگزیده ها
مناظره زنده توان کاندیداها را مشخص می‌کند/ باید به خواست مردم و کاندیداها توجه شود

مازندمجلس: دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان با بیان اینکه مناظرات انتخاباتی باید به صورت زنده پخش شوند،‌گفت: یک مناظره زمانی تاثیر دارد که به صورت زنده پخش شود تا توان، دانش و صبر کسی که خواهان ریاست جمهوری است مشخص شود.

مازندمجلس:احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ، در رابطه با تصمیم  صدا و سیما اظهار داشت: یک مناظره انتخاباتی زمانی تاثیر بسیار دارد که به صورت زنده پخش شود و بیننده تمامی آن را مستقیم ببیند. اگر تمام مناظره را بدون حذف ثانیه‌ای نیز پخش کنیم باز این تلقی در بین مردم ایجاد می‌شود که به صورت سانسور شده در حال دیدن مناظرات هستند.

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان درباره فواید مناظره زنده ادامه داد: کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید در یک چالش از پیش تعیین نشده قرار بگیرد و از پس این موضوع براید تا میزان دانش و آگاهی و صبر و حوصله او به صورت کامل مشخص شود و نشان داده شود کسی که ادعای ریاست جمهوری دارد چگونه از پس این آزمون برمی‌آید.

وی ضمن اشاره به این موضوع که کاندیدا ها موافق پخش مناظره زنده هستند، گفت: صدا و سیما باید این نظر خود را تغیر دهد زیرا علاوه بر کاندیداها تمام شهروندان نیز مخالف پخش ضبط شده مناظرات هستند و اگر قرار است به خواست مردم و کاندیدا توجه شود باید این نظر خود را تغییر دهد مگر مصلحت بزرگی باشد که آن نیز باید به مردم گفته شود .

مناظره کاندیداها مناظرات موضوع کاندیدا دانش‌آموختگان دبیرکل خواست گفت‌وگو همبستگی