برگزیده ها
برخی با لغو پخش زنده مناظرات انتخاباتی فرصت انتخاب نامزد اصلح را از مردم می‌گیرند

مازندمجلس: وی با بیان ایینکه برخی با لغو پخش زنده مناظرات انتخاباتی فرصت انتخاب نامزد اصلح را از مردم می‌گیرند، ادامه داد: ملت حق دارد برای انتخاب اصلح با نامزدها بصورت مستقیم آشنا شود و پخش زنده مناظره‌ها این بستر را محیا می‌کند.

مازندمجلس:محمد نوری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در خصوص عدم پخش زنده مناظره‌های انتخابات ریاست جهموری ، گفت: دولت با عدم پخش زنده مناظره‌ها به دنبال گاز انبری افکار عمومی است. دلت باید بداند که سانسور حقیقت امکان پذیر نیست  و نامحرم دانستن ملت از حقایق مناظره‌ها موجب کم رنگ شدن شور انتخابات و حضور حداکثری می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی با لغو پخش زنده مناظرات انتخاباتی فرصت انتخاب نامزد اصلح را از مردم می‌گیرند، ادامه داد: عرصه انتخابات ریاست جمهوری، عرصه اعتماد است نباید این اعتماد بابی تدبیری از مردم سلب شود. اقشار مختلف ملت حق دارند که برای انتخاب اصلح با گفتمان نامزدها بصورت مستقیم، بی واسطه و صریح آشنا شوند و پخش زنده مناظره‌ها این بستر را محیا می‌کند.

نوری تاکید کرد: طبق نظر سنجی‌های متعدد انجام شده در فضای مجازی، اکثریت مردم با پخش ضبط شده مناظره ها مخالف هستند و با این اقدام حقوق جامعه ایرانی ضایع می‌شود. حقیقتاً نمی دانیم چرا هرگاه دولت از گفتمانی سخن می گوید با گذشت چند روز و یا چند ماه، بر عکس آن عمل می کند. تناقض در گفتار و رفتار دولت موجب بدبینی مردم و گاها باعث نا امیدی آنها نسبت به نظام می شود. 

وی ادامه داد: یک روز رئیس جمهور خود را مدافع حقوق شهروندی مردم می‌داند و حال امروز شاهدیم که از پخش زنده مناظره ها جلوگیری می شود و وی سخنی به زبان نمی آورد که این موضوع سبب ایجاد این سوال در اذهان عمومی می شود؛ که آیا دولت  با عدم پخش زنده مناظره ها به دنبال سانسور خاصی است؟

مناظره‌ها مناظره انتخابات عمومی ادامه اعتماد دنبال سانسور ریاست مناظرات انتخاباتی نامزد می‌گیرند گفت‌وگو