برگزیده ها
روحانی هم مثل دیگر کاندیداها باشد/ صدا و سیما بین دو راهی بودجه و عدالت

مازندمجلس: عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: صدا و سیما به این دلیل که بودجه خود را از دولت می‌گیرد بین دو راهی قرار گرفته است اما نباید به این دلیل تبلیغات برای رئیس جمهور بیشتر از دیگر کاندیداها باشد.

مازندمجلس:محمد دهقان عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، در مورد اقدامات صدا و سیما و پوشش برنامه‌های روحانی گفت: در زمان انتخابات صدا و سیما باید طوری رفتار کند تا در جامعه متهم به طرفداری از یک کاندید خاص نشود. در این سال‌ها صدا و سیما به این دلیل که دولت بودجه‌اش را تامین کرده است دچار فشار بسیاری بوده و به صدا وسیما دیکته کرده است که چگونه رفتارکند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما در حال حاضر متهم به حمایت همه جانبه از دولت است و از طرفی درگیر بودجه است و نمی‌خواهد عدالت را زیر پای بگذارد. اما باید سختی‌ها را به جان بخرد و بی‌طرفی خودش را به صورت کامل بیان کند و به تمامی کاندیداها به صورت یکسان وقت دهد.

وی ادامه داد: قبل از ثبت‌نام ریاست جمهوری پوشش برنامه‌های روحانی بسیار عادی بود اما پس از ثبت‌نام او، او هم همانند رئیسی،‌قالیباف و دیگر کاندیداها است و آنچه که از طرف صدا و سیما در اختیار او قرار می‌گیرد در اختیار دیگر کاندیداها نیز باید قرار گیرد.رفتار های روحانی کاملا بصورت انتخاباتی است و سفرهای استانی او و افتتاحیه برنامه هایش در حال حاضر چند برابر شده است .

کاندیداها روحانی رفتار ثبت‌نام اختیار برنامه‌های عدالت گفت‌وگو بودجه دهقان اسلامی