برگزیده ها
دختر و پسر دانشجو در جنگل در حال پیاده روی بودند که.. / همکلاسی‌های دختر دانشجو، این صحنه زشت را دیدند! + عکس

مازندمجلس: دانشجوی ایرانی مقیم کانادا که به اتهام اقدام به قتل دخترجوان دانشجو دستگیرشده است در دادگاه تفهیم اتهام شد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از رسانه‌های کانادا، پسر 28 ساله که مسیح نام دارد و دانشجوی رشته مهندسی در دانشگاه «مموریال نیوفانلند» تحصیل می‌کند، متهم است که روز هفتم آوریل-18 فروردین امسال-هنگامی که همراه دوستان وهمکلاسی‌هایش در ارتفاعات تپه‌های سیگنال -شرق کانادا- مشغول پیاده روی بوده ناگهان به سمت دختر جوانی رفته و سعی کرده او را از بلندی به دریا پرتاب کند.

 

پلیس معتقد است شاکی پرونده که نامش به دلایل امنیتی فاش نشده، در حال پیاده روی روی تپه‌ها بوده که ناگهان پسرجوان به طرفش خیز برداشته که به دلیل مقاومت دخترجوان، ناکام مانده است. پرونده این پسر ایرانی که اواسط هفته گذشته دستگیر شده است، ابتدا به اتهام آزار و اذیت تحت بررسی قرار داشت اما بعدها جرم او به سوء قصد تغییر کرد.

 

 

هنوز علت این اتفاق در پرونده این متهم ایرانی فاش نشده است.براساس اطلاعات اندکی که پلیس نیوفانلند فاش کرده است، حادثه ابتدا به دلیل درگیری دو مرد اتفاق افتاده است که هر دو نفر در این اتفاق جراحات جزئی برداشته‌اند.

 

متهم پس از تفهیم اتهام برای تست روانی احضار شد و قراراست 5 اردیبهشت در دادگاه محاکمه شود.در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد این دانشجوی ایرانی با وجود شناخت از شاکی پرونده با او رابطه عاطفی نداشته است. همکلاسی‌های دختر دانشجو که شاهد صحنه بودند، صحت گفته‌های وی را تأیید کرده‌اند. هنوز درباره اظهارات و دفاعیات پسرجوان، خبری مخابره نشده است.

ایران

110

پرونده ایرانی دانشجوی پیاده دانشجو کانادا اتفاق ابتدا اتهام پسرجوان همکلاسی‌های دخترجوان نیوفانلند ناگهان