برگزیده ها
سارقان شیشه‌ای زنان دستگیر شدند

مازندمجلس: دو سارقی که به شیوه کیف قاپی و تهدید با چاقو اقدام به سرقت و زورگیری از زنان جوان می‌کردند توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز از پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پی وقوع ده‌ها سرقت تلفن همراه به شیوه موبایل قاپی، پرونده اولیه با این موضوع در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شناسایی و دستگیری مجرمیان سابقه دار

با ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از مالباختگان و انجام چهره نگاری موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای «علی.ن» (23 ساله) شدند؛ محل تردد «علی.ن» در شهرری – میدان معلم شناسایی، دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پایگاه نهم آگاهی و شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرری منتقل شد.

 

«علی.ن» که به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین اعتیاد شدید دارد، همدست خود به نام «محمد.م» (37 ساله) را معرفی کرد؛ محمد نیز در حین خرید مواد مخدر، دستگیر و در همان بازرسی اولیه، چند دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از وی کشف شد.

 

اعتراف به ده‌ها فقره سرقت

متهمان با اعتراف صریح به ده‌ها فقره سرقت با انگیره تأمین هزینه خرید موادمخدر عنوان داشتند که در صورت عدم موفقیت در انجام سرقت به شیوه موبایل قاپی، با تهدید چاقو اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه و دیگر اموال با ارزش مالباختگان به ویژه از زنان جوان کرده و عمده سرقت هایشان نیز در ابتدای تاریکی هوا بوده است.

 

قاضی خرازانی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده ها فقره سرقت به موبایل قاپی و زورگیری و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش هر دو متهم صادر شده؛ لذا از تمام شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و یا شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرری مراجعه کنند.

 

شهرری آگاهی پایگاه شناسایی دادسرای موبایل ده‌ها مالباختگان تهران انقلاب همراه عمومی بازپرسی دستگیر زورگیری متهمان اعتراف اولیه سابقه پرونده