برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- چهره های شاخص شورای شهر تهران که برای حضور در دوره پنجم رد صلاحیت شده اند از امروز فرصت دارند که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض کنند.

مازندمجلس:

اعتراض چهره های شاخص رد صلاحیت شده شورای شهر طی 4 روز/ آغاز تبلیغات کاندیدا از 21 اردیبهشتبه گزارشخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، هیئت نظارت و هیئت اجرایی، اسامی تعداد 2 هزارو 722 داوطلب شرکت کننده را برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران تایید کردند.

در این بین اما،اسامی برخی از اعضای حاضر در شورای چهارم شهر تهران دیده نمی شود و برخی اعضا،پیامک تایید را دریافت نکرده اند. 

رد صلاحیت 6 عضو شاخص شورای شهر در کنار 236 شهروند دیگر 

مرتضی طلایی،الهه راستگو، عباس جدیدی، حسین رضا زاده، علیرضا دبیر و غلامحسین مختاد، 6 عضوحاضر در شورای چهارم شهر تهران هستند که رد صلاحیت آنها اعلام شده است.

در کنار ایناسامی، 236 متقاضی دیگر نیز تایید صلاحیت نشده اند.

پس از اعلام ردصلاحیت برخی از چهره ها، واکنش ها نسبت به رد صلاحیت های صورت گرفته آغاز شد.

مهدی چمران،رئیس شورای اسلامی شهر تهران عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات شوراها را جناحی دانستو گفت: متأسفانه هیات نظارت بر انتخابات به صورت جناحی عمل کرده و قطعا شورا این موضوعرا پیگیری خواهد کرد.

برخی دیگر ازاعضای شورای شهر تهران نیز نسبت به رد صلاحیت های صورت گرفته اعتراض هایی را اعلامکردند و بیشتر آنها را اعضای اصولگرای شورا تشکیل می دهند.

فرصت داوطلبان برای اعتراض 

در این میاناما، اعضای رد صلاحیت شده می توانند از امروز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه تا روز 6اردیبهشت اعتراض و شکایت خود را اعلام کنند.

پس از شکایتصورت گرفته، هیئت نظارت استان طی 10 روز شکایت واصله را بررسی کرده و در نهایت نتیجهنهایی روز 17 اردیبهشت ماه به فرمانداری تهران اعلام خواهد شد.

آغاز تبلیغات کاندیدا از روز 21 اردیبهشت 

پس از اعلامنهایی اسامی افراد تایید شده، نامزدهای شرکت کننده در انتخابات شوراها می توانندتبلیغات خود را از روز 21 اردیبهشت ماه آغاز کرده و این تبلیغات می تواند تا روز27 اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد.

صلاحیت شورای تهران اردیبهشت اعلام تایید انتخابات نظارت تبلیغات گرفته اسامی اعضای اعتراض جناحی شکایت شوراها کننده چهارم کاندیدا