برگزیده ها
رئیسی و قالیباف به تفاهم نخواهند رسید/ بازگشایی ستاد دکتر روحانی در محمودآباد با حضور نریمان/ در صدد جلب آرای اصولگرایان میانه هستیم/ معرفی اعضای شورای اصلاح طلبان محمودآباد

اختصاصی مازندمجلس: دبیر شورای احزاب اصلاح طلب شهرستان محمودآباد بیان کرد: فضای انتخاباتی محمودآباد برای جریان اصلاح طلبی همواره سخت بوده حتی در دوران آقای خاتمی نیز تنها شهر کشور که آقای خاتمی نتوانست رای اول را در آن شهر از آن خود کند شهر محمودآباد بود ولی ما تلاش خود را می کنیم تا آقای روحانی بیشترین آرا را کسب کند

مازندمجلس: عقیل زروک دبیر شورای احزاب اصلاح طلب شهرستان محمودآباد در گفت و گو با مازندشورا، درباره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده قابل پیش بینی بود که افرادی از این دست (روحانی، جهانگیری، رئیسی، میرسلیم و..) تایید صلاحیت و افرادی چون احمدی نژاد از گردونه رقابت ها حذف شوند.

وی، با بیان اینکه ما در بین 6 گزینه قطعا روحانی را برنده رقابت ها می دانیم، افزود: مطمئن هستیم بین آقایان رئیسی و قالیباف هیچ نوع تفاهمی صورت نخواهد پذیرفت و با توجه به تقسیم رایی که صورت می گیرد در نهایت ما برنده انتخابات خواهیم بود.

 دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: حتی اگر این توافق صورت بگیرد با توجه به عملکرد و کارنامه آقای روحانی و همچنین حمایتی که در ادامه بزرگان جریان اصلاحات و اعتدال خواهند کرد مطمئن هستیم که پیروزی حاصل خواهد شد.

زروک، با بیان اینکه ما در محمودآباد پیگیر کارها و اجرای برنامه های خود برای پیروزی آقای روحانی هستیم، گفت: تشکل ها و کارگروه های مدنظر را با شیوه درست و مناسب تشکیل دادیم و مشغول فعالیت هستیم روز سه شنبه (همین هفته) هم ستاد ما راه اندازی می شود.

وی، افزود: در این مدت رئیس، نائب رئیس و دبیر شورای اصلاح طلبان را انتخاب کردیم که به ترتیب دکتر طهماسبی به عنوان رئیس، پرویز دهستانی(نائب رئیس) و عباس شمسی به عنوان دبیر، طی انتخاباتی دموکراتیک انتخاب شدند.

دبیر شورای احزاب اصلاح طلب شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری همه احزاب اصلاح طلب شهرستان را جمع کردیم. به تفاهم کامل رسیدیم که به شکل یکپارچه و منسجم از دکتر روحانی حمایت کنیم. به همین منظور ساختمانی را در جاده نور و محمود آباد برای برگزاری جلسات اجاره کردیم. همچنین در مرکز شهر یک سالن مرکزی گرفتیم که روز سه شنبه(این هفته) با حضور آقای نریمان (رئیس ستاد آقای روحانی) بازگشایی خواهد شد و از همان روز به صورت جدی کار خود را شروع می کنیم و با برگزاری جلسات، متینگ و ... با دعوت از سخنرانان مطرح استانی و کشوری به کار خود ادامه می دهیم.

زروک، با بیان اینکه محمودآباد یکی از سخت ترین شهرهای استان و کشور برای جریان اصلاح طلبی است، گفت: تجربه نشان داده که اصولگرایان در این شهر در اکثریت و اصلاح طلبان در اقلیت هستند ولی اطمینان داریم که می توانیم رای اصولگرایان میانه را جلب کنیم و آنها را به دولت و ادامه راه آن جلب کنیم.

وی، افزود: فضای انتخاباتی محمودآباد برای جریان اصلاح طلبی همواره سخت بوده حتی در دوران آقای خاتمی نیز تنها شهر کشور که آقای خاتمی نتوانست رای اول را در آن شهر از آن خود کند شهر محمودآباد بود ولی ما تلاش خود را می کنیم تا آقای روحانی بیشترین آرا را کسب کند.

گفت و گو: مجید ساجدی فر

عقیل زروک دبیر شورای احزاب اصلاح طلب شهرستان محمودآباد انتخابات ریاست جمهوری 96 محمودآباد اصلاح طلبان محمودآباد مجید ساجدی فر