برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در استان قم، از آغاز به کار ستاد انتخاباتی رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در قم خبر داد.

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی محسنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا فعالیت ستاد رئیسی در سه بخش مردمی، روحانیت و فضای مجازی را مورد توجه ویژه قرار داد و افزود: کار گروه های لازم برای فعالیت در این زمینه تشکیل شده است و به زودی فعالیت آنها آغاز خواهد شد.

وی، کارگروه تبلیغات شهری، کارگروه اعزام مبلغ، کارگروه تامین محتوا، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه جوانان و دانشجویان، کارگروه بانوان و کارگروه پشتیبانی را از مهمترین کارگروه های تشکیل شده عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی ستاد رئیسی در قم، گفت: در همین راستا، جلسه ای برگزار خواهیم کرد و برنامه ها به صورت رسمی اعلام و مشخص می شود.

ستاد انتخابات کشور جمعه شب با صدور اطلاعیه ای، اسامی 6 نامزد تائید صلاحیت شده به نام های حسن روحانی، سیدمصطفی آقا میرسلیم، اسحاق جهانگیری کوشایی، سید ابراهیم رئیس ساداتی، محمدباقر قالیباف و سیدمصطفی هاشمی‌طبا را برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری اعلام کرد و به دنبال آن تبلیغات این نامزدها به صورت رسمی تا هشت صبح 28 اردیبهشت ماه آغاز شد. دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
کارگروه انتخابات فعالیت رئیسی سیدمصطفی دوازدهمین اردیبهشت جمهوری تبلیغات مجازی تشکیل انتخاباتی برگزار اعلام