برگزیده ها
نامه اعتراضی 14 عضو شورای شهر تهران به وزیر کشور در مورد مرخصی قالیباف و وضعیت شهرداری تهران در ایام انتخابات

مازندمجلس: عضو حقودان شورای شهر تهران از تهیه نامه‌ تعدادی از اعضای شورای شهر به وزیر کشور درخصوص وضعیت مرخصی قالیباف در دوره تبلیغات انتخابات خبر داد

مازندمجلس: علی صابری در مورد نامه تعدادی از اعضای شورای شهر به وزیر کشور به عنوان رییس ستاد انتخابات، گفت: صبح امروز تعدادی از اعضای شورای شهر به رحمانی فضلی وزیر کشور درخصوص بررسی وضعیت مرخصی شهردار تهران در دوره در تبلیغات انتخاباتی نامه نوشتند.

وی افزود: در این نامه نوشتیم که ما نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران با رویکرد نظارت بر عملکرد شهردار و رعایت قانون درخواست داریم که با استناد به قوانین انتخابات کشور و جلوگیری از هرگونه شائبه، وضعیت مرخصی قالیباف و معاونان و مدیران شهرداری که در ستاد فعالیت می‌کنند، بررسی شود.
این عضو حقوقدان شورای شهر تهران افزود: در این نامه همچنین درباره بررسی نحوه یا عدم استفاده از امکانات شهرداری تهران به ویژه امکانات موسسه همشهری در دوره تبلیغات را خواستار شدیم.
صابری افزود: بررسی این موارد به منظور صیانت از حقوق شهروندان تهرانی طی روند انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو بدون هر نوع شائبه و شبهه است.
عضو حقوقدان شورای شهر تهران با بیان اینکه رییس شورای شهر تهران قبل از این عنوان کرده بود که قالیباف از ریاست شورا مرخصی گرفته، گفت: حالا که سفرها طولانی‌تر شده، می‌گویند که شهردار تهران درخواست مرخصی‌اش را به شورا داده است اما براساس قانون باید مرخصی شهردار از شورا و نه رییس شورا باشد و باید در صحن موضوع مرخصی وی بررسی و یا مورد پذیرش و یا رد شود که هیچ‌کدام از این موارد انجام نشده و لازم است که رییس ستاد انتخابات کشور به این مساله ورود کند.
شجاع‌پوریان، حکیمی‌پور، حقانی، انصاری، سالاری، دانشور، دوستی، مختاباد، ساعی، تندگویان، سرخو، مسجدجامعی، صابری و حافظی این نامه را امضا کردند.

نامه اعتراضی 14 عضو شورای شهر تهران به وزیر کشور در مورد مرخصی قالیباف و وضعیت شهرداری تهران در ایام انتخابات علی صابری