برگزیده ها
هوای مازندران روحانی شد/ خیز دوباره روحانی از ساری + تصاویر

گزارش مازندمجلس: حضور یکدست و هماهنگ اصلاح طلبان و حامیان دولت از جای جای استان، ما را برآن داشت تا با نگاشتن گزارشی کوتاه به کلیت موضوع و استقبال باشکوه اصلاح طلبان و اعتدالی ها برای استمرار دولت تدبیر در استان مازندران بپردازیم

گزارش مازندمجلس: به گزارش خبرنگار مازندمجلس عصر امروز نخستین ستاد دکتر روحانی در مازندران در مرکز این استان (ساری) با حضور گسترده بزرگان اصلاح طلب این شهرستان، فعالان سیاسی، اعضا و دبیران احزاب، و حامیان دولت تدبیر و امید در مکان این ستاد (ساختمان روبرویی بانک مسکن و باشگاه فرهنگیان واقع در خیابان فرهنگ) برگزار شد و علاوه بر علی اصغر یوسف نژاد (نماینده مردم ساری و نائب رئیس مجلس) حسین روزبهی (نماینده اسبق ساری در مجلس و رئیس شورای راهبردی ستاد استان مازندران)، نیز حضور داشتند.

در این مراسم مهندس نریمان (رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران)، مهدی احمدی فولادی را به عنوان رئیس ستاد روحانی در شهرستان ساری معرفی کرد.

در ابتدای مراسم، مهدی احمدی فولادی ضمن عرض خوشامد به مهمانان و حاضران، مکان ستاد را یادآور خاطرات انتخابات 88 در ساری و حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای دانست و در نهایت با شعار هر فرد یک ستاد از حضار خواست از هیچ تلاشی برای پیروزی دکتر روحانی دریغ نکنند.

در ادامه حسین روزبهی در سخنانی به تشریح خدمات دولت روحانی پرداخت و با ارائه آماری به دستاورد دولت روحانی در مقابل زیان های دولت احمدی نژاد پرداخت.

وی، ارزش توافنامه برجام را در سطح ملی شدن صنعت نفت دانست و تاکید کرد: دیگر نباید اجازه دهیم مملکت به شیوه حسینقلی خانی اداره شود!

مهندس نریمان سخنران اصلی و نهایی این مراسم بود که اگرچه ترافیک ساری، حضورش را با کمی تاخیر مواجه کرده بود اما در اظهاراتی به تشریح اوضاع کشور، بهبود موقعیت بین المللی ایران و اقدامات دولت روحانی و وزیرانش پرداخت و از حضار و مردم مازندران خواست به استمرار فضای اعتدال در کشور لبیک گویند.

هرچند اظهارات هر سه سخنران این مراسم، مهم و حاوی نکاتی ارزشمند بود و دلمان می خواست مشروح سخنان آن ها را منتشر کنیم اما حضور یکدست و هماهنگ اصلاح طلبان و حامیان دولت از جای جای استان، ما را برآن داشت تا با نگاشتن گزارشی کوتاه به کلیت موضوع و استقبال باشکوه اصلاح طلبان و اعتدالی ها برای استمرار دولت تدبیر در استان مازندران بپردازیم.

استقبالی که یادآور سال 92 و حمایت مردم ساری برای دورخیز روحانی جهت استقرار در خیابان پاستور بوده و نشان می دهد، بزرگان سیاسی و اغلب مردم مازندران، همچنان به استمرار فضای اعتدال و عقلانیت رضایت دارند.

لازم به ذکر است گفتگوهای تصویری گروه رسانه موثق با حسین روزبهی(رئیس شورای راهبردی ستاد استان مازندران)، علی اکبر بهمنش و مهدی احمدی فولادی (رئیس ستاد روحانی در شهرستان ساری) به زودی در کانال موثق منتشر خواهد شد 

اصلاح طلبان مازندران گام نخست را محکم برداشتند خیز دوباره روحانی از ساری افتتاح ستاد روحانی در ساری احمدی فولادی رئیس ستاد روحانی