برگزیده ها
روحانی امید را به مردم بازگرداند/ دو وزیر روحانی مقدم‌‌الوزرا و منشا حرکات مثبت هستند

اختصاصی مازندمجلس: رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان مازندران، با اشاره به عملکرد روحانی، بیان کرد: به لحاظ آماری روحانی در وضعیتی بد کشور را تحویل گرفت اما توانست امید را به مردم برگرداند و دو تن از وزرای وی که مقدم‌‌الوزرا هستند، منشأ حرکات مثبتی شدند

اختصاصی مازندمجلس: علی اسدی رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان مازندران و فرماندار اسبق ساری و تنکابن در گفت و گو با مازندمجلس، درباره نحوه روی کار آمدن حسن روحانی اظهار کرد: در انتخابات دوره گذشته پس از مواجه شدن با عدم حضور آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و ورود دکتر روحانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، کلیه کسانی که برای ستاد هاشمی فعال بودیم به ستاد روحانی برای حمایت وی مراجعه کردیم.


 وی، افزود: در آن زمان انتخاب حساس و تصمیم‌گیری سخت بود و آثار آن برای بزرگان در تهران مشخص نبود از این رو در استان دو سه جلسه برگزار شد و تنها راه رسیدن به نتیجه و پیروزی تفاهم بین روحانی و عارف تعریف شد.


رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان مازندران، با اشاره به نزدیکی سفرهای روحانی و عارف به مازندران، تصریح کرد: سفر روحانی به مازندران روز یکشنبه و برنامه عارف هم روز سه‌شنبه بود و ما تصمیم‌گیرندگان سال 92 به این جمع‌بندی رسیدیم که یک‌شنبه را تماما میزبان روحانی و سه شنبه را پذیرای دکتر عارف باشیم.


اسدی، ادامه داد: در این فاصله با تفاهم کلیه بزرگان اصلاحات، عارف به نفع روحانی کنار کشید و آن اتفاق مطلوب افتاد.


وی، با بیان اینکه استان مازندران و به ویژه شهرستان ساری به عنوان عامل محرکه حرکت بزرگ روحانی برای ریاست‌جمهوری بود، گفت: همه بزرگانی که در مراسم استقبال و سخنرانی بودند در جریان این مهم هستند.


فرماندار اسبق ساری و تنکابن، با اشاره به عملکرد روحانی، بیان کرد: به لحاظ آماری روحانی در وضعیتی بد کشور را تحویل گرفت اما توانست امید را به مردم برگرداند و دو تن از وزرای وی که مقدم‌‌الوزرا هستند، منشأ حرکات مثبتی شدند.


اسدی افزود: در زمینه سیاست خارجی تلاش‌های بین‌المللی انجام شد، مذاکرات 5+1 به نتیجه رسید و توفیقاتی به عنوان یک دیپلماسی بزرگ ایجاد و به نتایجی مثبت ختم شد.


وی به مباحث برجام و کاهش تنش‌ها با تلاش‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: تنش‌هایی که انتظار می‌رفت برای منطقه ایجاد شود کاهش یافت و اکنون کشور ما در مقایسه با کشورهای دیگر آرام است و این به برکت تلاش‌های دیپلماسی دکتر ظریف بوده است.


رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان مازندران، درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فعلا سمت‌گیری ‌های نامزدها دو سویه است. احتمالا در ادامه نامزدهایی کناره گیری کنند. باید دید در ادامه چه پیش می آید.

روحانی امید را به مردم بازگرداند/ دو وزیر روحانی مقدم‌‌الوزرا و منشا حرکات مثبت هستند علی اسدی فرمانده اسبق ساری