برگزیده ها
آخرین سفارش‌های انتخاباتی برادران لاریجانی

مازندمجلس: علی لاریجانی گفت: باید این سوال را مطرح کرد که آیا با پول دادن کار و ثروت در کشور ایجاد می‌شود؟ ...

مازندمجلس: روسای دو قوه قضاییه و مقننه از کاندیداهای انتخابات خواستند در دادن وعده های انتخابات دقت لازم را داشته باشند. دراین باره رئیس دستگاه قضا با تأکید برلزوم رعایت اصول اخلاقی ،از کاندیداها خواست که ازدادن وعده‌های خلاف واقعیت و بی اساس خودداری کنند.

همچنین رئیس مجلس اظهار کرد: درایام انتخابات شعارهایی مطرح می شود که در شأن و کرامت مردم نیست و حرف ناصحیحی است.به گزارش مهر، آیت ا... آملی لاریجانی درجلسه مسئولان عالی قضایی، خاطرنشان کرد: همانگونه که بارها بیان شده، تفاوت نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی دنیا در محور بودن ارزش ها واصول اخلاقی است. درهمین راستا نامزدها باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان اقدام به تخریب رقبا نکنند وعلاوه براین دردادن وعده‌های انتخاباتی هم تجاوز از واقعیت نداشته باشند زیرا چنین کاری موجب می‌شود که وعده‌های بی‌پایه و اساس بیان شود.

آیت ا... آملی لاریجانی با بیان اینکه وعده‌های خلاف واقعیت به نوعی می‌تواند فرد را از عدالت ساقط کند، تصریح کرد: عدم اهانت و عدم تخریب از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه کاندیداها قرار گیرد البته انتقاد به برخی روش‌ها مانعی ندارد منتها نقد نباید رنگ و بوی تخریب و توهین به خود بگیرد.همچنین رئیس مجلس که در جمع مردم شهر قدس سخن می گفت، اظهارکرد: پول پخش کردن بین مردم سیاست یک سیاستمدار صادق نیست و امروز که در ایام انتخابات هستیم برخی از شعارها مطرح می شود که فلان مقدار پول بین مردم پخش می کنیم که این قطعا در شأن و کرامت مردم ما نیست و حرف ناصحیحی است،‌ بلکه باید فضا برای اشتغال و ورود جوانان به عرصه تولید و کار فراهم شود.

علی لاریجانی افزود: باید این سوال را مطرح کرد که آیا با این پول دادن کار و ثروت در کشور ایجاد می‌شود؟ در مقابل این سیاست صداقت و راستی یک سیاستمدار مطرح است. وی افزود:مردم صدقه نمی‌خواهند بلکه مردم و جوانان به دنبال فرصت کارآفرینی و تولید هستند.

 

آخرین سفارش‌های انتخاباتی برادران لاریجانی