برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - اعتماد آنلاین نوشت: نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این که «اگر قالیباف به نفع رئیسی کنار نرود، در ابتدا اولین چوب را از اصولگرایان خواهد»، در مورد میرسلیم، گفت:بنده از اولین برنامه ایشان در تلویزیون خیلی لذت بردم حداقل به دل می‌نشیند.

مازندمجلس:غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادینایب رئیس فراکسیون مستقلین به ارزیابی صحنه رقابت انتخابات پرداخت و گفت: آقای قالیبافامتیازی در اصولگرایان ندارد ضمن اینکه وضعیت او در شهر تهران هم همینطور است. بنابراینهمه اصولگرایان انتظار دارند که آقای قالیباف به نفع آقای رئیسی کنار برود. اینکه آقایرئیسی چقدر می تواند اقبال داشته باشد یا نداشته باشد را نمی دانم.

 وی با اشاره به حضور اولین نامزد حزبیدر انتخابات 96، خاطرنشان کرد: از آقای میرسلیم تشکر می کنم که اخلاق مدارانه عمل میکند و این خیلی خوب است. اولین بار است که یک کاندیدا به صورت حزبی در عرصه انتخاباتحضور پیدا کرده و بنده از اولین برنامه ایشان در تلویزیون خیلی لذت بردم حداقل به دلمی نشیند و شیوه اش خوب است البته این به معنا نیست که رئیس جمهور شود اما یک مقدارسبد رایش بالا می رود و متدش متد خوبی است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلینادامه داد: آقای هاشمی طبا خودش شوکه است که چرا تایید صلاحیت شده چون هم تراز ایشانخیلی ها بودند که تایید نشدند و هیچ دلیلی برای آن مشخص نیست. آقای جهانگیری طبیعتامکمل آقای روحانی است و از این حیث حضور پیدا کرده است.پیش بینی ما این است که آقایروحانی بدون مشکل رای می آورد.

جعفرزاده با اشاره به کاندیداهاییکه در نهایت در صحنه انتخابات خواهند ماند، تاکید کرد: به نظر بنده در نهایت در صحنهانتخابات ریاست جمهوری سال 96 آقای روحانی و آقای رئیسی می مانند.

وی همچنین با ابراز خشنودیاز برگزاری زنده مناظرات، یادآور شد: مناظره ها که به صورت زنده برگزار می شود مورداستقبال عمومی است و امیدوارم که آقایان یک الگویی از مناظره های زنده بتوانند طرحکنند و جا بیاندازند. اینکه مناظره ها بر اساس اخلاق و همه جانبه باشد اینها چیزهایخوبی است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلیندر پاسخ به اینکه "با توجه به تجربه 92 احتمال می دهید که آقای قالیباف به نفعآقای رئیسی کنار برود؟"، تصریح کرد: اگر قالیباف به نفع رئیسی کنار نرود خودشضرر می کند و متحمل هزینه بسیار بالایی خواهد شد. حداقل اگر این کار را نکند و کنارنرود در ابتدا اولین چوب را از اصولگرایان خواهد خورد چون اصلاح طلبان که اصلا به اورای نخواهند داد و اگر اصولگرایان هم بخواهند به او حمله کنند برایش خوب نخواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به اینکهاگر رئیسی احتمال شکست بدهد آیا کنار می رود؟، اظهارداشت: پس از الان آقای رئیسی کناربکشد چون یک بچه هم می داند که آقای رئیسی شکست می خورد.  یعنی آقای رئیسی این تحلیل را ندارد؟ اصولگرایانبرای اینکه یک کاندیدایی داشته باشند و بتوانند در انتخابات شرکت کنند آمده اند و فکرنمی کنم با هدف پیروزی آمده باشند.

جعفرزاده، افزود: آقای رئیسیبنا بر آنچه که گفته است آمده تا آخر بماند. اول رئیسی برای مردم حل کند که چطور امامرضا(ع) را رها کرد و به دنبال جایگاه ریاست جمهوری آمد. چون مسئولین ما افتخارشان ایناست که در هرجایی که مسئول هستند می روند و خادم امام رضا می شوند بعد یکی که خادمامام رضا است آن هم با حکم رهبری آن را رها می کند و برای ریاست جمهوری می آید. فکرمی کنم این چیزی است که آقای رئیسی باید در مناظره حل کند.

وی با بیان اینکه انتخاباتدو قطبی خواهد شد، گفت: فی نفسه دوقطبی شدن انتخابات بلا اشکال است اما دو قطبی بایدمثبت  و سازنده باشد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلینبا اشاره به برنامه کاندیداها، اظهارداشت: آقای رئیسی سابقه اجرایی ندارد بلکه یک سابقهقضایی دارد باید برنامه دهد ببنیم چه کاری می خواهد انجام دهد.برنامه ای که آقای قالیبافداد، اصلا برنامه نبود. شعار هم نبود چون شعار هم در قالب یک عقلانیتی است.

29217

 

رئیسی برنامه اینکه انتخابات قالیباف مناظره جعفرزاده اصولگرایان اولین فراکسیون ریاست جمهوری روحانی اشاره همچنین باشند اظهارداشت احتمال بتوانند اخلاق میرسلیم ندارد حداقل تایید نهایت