برگزیده ها
گاهی یک انتخاب، مسیر را تا چهل سال تغییر می‌دهد/دنبال محکوم کردن نیستیم

مازندمجلس: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ گفت: بدنبال محکوم و تحقیر کردن نیستیم می‌خواهیم مسیر انقلاب را پیش ببریم باید دید کدام راه را می‌توان برای چهار سال آینده انتخاب کرد گاهی یک انتخاب مسیر را تا چهل سال تغییر می‌دهد

مازندمجلس: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ گفت: بدنبال محکوم و تحقیر کردن نیستیم می‌خواهیم مسیر انقلاب را پیش ببریم باید دید کدام راه را می‌توان برای چهار سال آینده انتخاب کرد گاهی یک انتخاب مسیر را تا چهل سال تغییر می‌دهد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سعید جلیلی در همایش بزرگ حمایت از نامزد اصلح با عنوان تاملی در چهار سال گذشته، گفت: چهار سال از انتخابات سال نود دو گذشت. این افتخار تفکر انقلابی است که به رای مردم  و منتخب مردم احترام می‌گذارد. امروز بهترین فرصت برای ملت است تا وعده‌های داده شده را ارزیابی کند چهار سال پیش به منتخب مردم تبریک گفتیم اما بیان کردیم کار ما تازه شروع شده کار ما تفکر انقلابی بود تفکر انقلابی مادامی که انقلاب است تکلیفش ادامه دارد.

او ادامه داد: چهار سال را پشت سر گذاشتیم امروز فرصت مناسبی است که برای چهار سال آینده تصمیم بگیریم صحنه انتخابات طریقت و موضوعیت دارد من از شور انقلابی شما تشکر می‌کنم شور انقلابی و تفکر انقلابی در کنار هم فضا را  صحنه‌ای برای چالش عقلانی و استدلال می‌داند. تفکر انقلابی می‌گوید اگر ملت می‌خواهد تصمیم بگیرد نه در اثر تهدیدات آینده بلکه به دلیل درسی که از گذشته گرفته است، باشد. امروز ملت باید بخوبی حساب کند تدبیرهایی که ادعا می‌شد کدام به فرجام مطلوب رسیده اگر درک درستی از چهار سال گذشته نداشته باشیم، نمی‌توانیم تصمیم برای آینده بگیریم.

جلیلی تاکید کرد: چهار سال پیش مردم سوال‌ها و نیازهایی داشتند مردم بدنبال پاسخ صحیح برای حل مشکلات هستند از یک سو می‌گفتند اگر می‌خواهید مشکلات حل شود راه آن این است با قدرت‌های دنیا تعامل کنیم تا مشکلات شما حل شود در این سو کسانی هم مانند آقای ولایتی نیز این را می‌گفتند. تفکر انقلابی مردم را محکوم نمی‌کند و می‌گوید شاید ما ضعفی داشتیم امروز تفکری که مدعی بود با این مسیر می‌تواند مشکلات را حل کند کارنامه او پیش روی ماست. بدنبال محکوم و تحقیر کردن نیستیم می‌خواهیم مسیر انقلاب را پیش ببریم باید دید کدام راه را می‌توان برای چهار سال آینده انتخاب کرد گاهی یک انتخاب مسیر را تا چهل سال تغییر می‌دهد امروز بر جریان انقلابی است که ارزیابی را به احاد مردم منتقل کند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: مسیری که ادعا می‌کرد آمده‌ام هزینه را کاهش دهم متاسفانه  سرمایه نظام را کاهش داده و هزینه را زیاد کرد. امروز می‌بینید کاهش هزینه منجر به چه شد در سرمایه ملی بتن ریختند و می‌گویند طرف مقابل به روح که هیچ به اصل برجام نیز پایبند نیستند. کسانی که می‌گفتند طوری حرکت کنیم که کشور عزت بگیرد پاسخگو باشند چرا نقدینگی این میزان افزایش پیدا کرد. کسانی که می‌خواستند رفاه را بیاورند چه ارمغانی آوردند.

او ادامه داد: اجازه ندهید کسانی موج سواری کنند با برخی از جملات که عاری از صحت است، راه حل‌هایی القا کنند که بعد چهار سال مشخص شود اشتباه بوده ما گفتیم هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم مشکل حل شود برای حل مشکلات حرکت می‌خواهد نمی‌شود مسکن مهر راه انداخت دولت جدید بگوید من به این ایراد دارم نمی‌شود در کشوری که به این میزان به مسکن احتیاج دارد این حرکت را تعطیل کند.

ادامه دارد...

انقلابی امروز مشکلات آینده ادامه کسانی محکوم جلیلی گذشته تغییر نیستیم می‌دهد انتخابات تصمیم می‌گفتند بدنبال انقلاب هزینه می‌خواهد میزان سرمایه می‌گوید نمی‌شود بگیرد منتخب می‌خواهیم تحقیر نامزد ببریم می‌توان گفتیم ارزیابی سیاسی بگیریم