برگزیده ها
90 درصد روءسا ستادهای مازندران انتخاب شدند/ درصدد افزایش میزان آرای دوره قبل دکتر روحانی در مازندران هستیم +تصاویر افتتاح ستاد محمودآباد

مازندمجلس: محسن نریمان رئیس ستاد روحانی در حاشیه افتتاح ستاد دکتر روحانی در شهرستان محمودآباد، به آخرین وضعیت محبوبیت آقای روحانی در مازندران و تشریح برنامه های ستادی وی پرداخت

مازندمجلس: مهندس محسن نریمان رئیس ستاد روحانی در حاشیه افتتاح ستاد دکتر روحانی در شهرستان محمودآباد، درباره میزان محبوبیت رئیس حمهور در مازندران، اظهار کرد: مازندران در انتخابات سال 92 برای آقای روحانی شگفتی ایجاد کرد و با آرایی که مردم استان در سبد ایشان انداختند، جزو سه یا چهار استان برتر حامی دولت هستند که به اعتدال و عقلانیت لبیک گفتند.

 

درصدد افزایش میزان آرای دوره قبل دکتر روحانی در مازندران هستیم

وی، افزود: طبیعی است آقای روحانی از مازندران انتظار ویژه ای دارند انشاءا... باز با اهتمام، همدلی و وفاق بالای همه علاقمندان این دولت، حتی میزان آرای دوره قبل ایشان را افزایش دهیم تا بسترساز اقدام و حماسه ای دیگر باشیم که در 29 اردیبهشت اتفاق می افتد.

رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران، در تشریح برنامه های ستاد، بیان کرد: حضور ما در استان مازندران به عنوان رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران، برای این است که از گلوگاه تا رامسر را در خدمت مردم باشیم و عناصر برتر، شریف و مورد توجه مردم که اعتبار، اقتدار و محبوبیت کافی دارند را انتخاب کنیم.

نریمان، تصریح کرد: ما در پی جمع آوری و اتحاد وفاداران به دولت روحانی از هر جناح هستیم تا با تعامل با هم بتوانیم به هدف مشترکمان که انتخاب آقای روحانی و ادامه خدمت تدبیر و امید است برسیم.

بیش از 90 درصد روءسا ستادهای مازندران انتخاب شدند

وی، با اعلام اینکه در گستره استان مازندران بیش از 90 درصد روءسا ستادها انتخاب شدند، گفت: هر روز یک شاهد افتتاح ستادهایی هستیم و تلاش ما این است با روش های اخلاق مداری، زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم را فراهم کنیم.

رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران، با بیان اینکه همه رقبا، رفقای ما هستند، افزود: طبیعی است که آقای روحانی به ما نزدیک تر و رفیق تر است و در تمام ستادها عزم مان را جزم کردیم که در مسیر جذب مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

نریمان در پایان، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ما این است که به هیچ وجه از مدار اخلاق خارج نشویم تا در سایه تکرار این دولت زمینه توسعه و پیشرفت استان فراهم شود و کاستی های دولت را در برنامه های پسا انتخابات برطرف کنیم.

گفت و گو: مجید ساجدی فر

تصاویر: کیان بابایی

محسن نریمان رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران تشریح برنامه های ستادی