برگزیده ها
مازندمجلس: فدراسیون فوتبال در واکنش به خبرسازی های انجام شده درمورد یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتسال بانوان اعلام کرد که شیوا امینی اصلا در فهرست تیم ملی فوتسال زنان ایران نبوده که به دلیل عدم حجاب اسلامی نام وی خط خورده و یا محروم شده باشد.

[فدراسیون فوتبال: شیوا امینی از سال 89 عضو تیم ملی فوتسال زنان نبوده است]

به گزارش ایرنا،‌فدراسیون فوتبال در پی ادعای شیوا امینی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن نامش از فهرست تیم ملی فوتسال زنان ایران به دلیل رعایت نکردن حجاب اسلامی، با صدور اطلاعیه ای ضمن رد این ادعا تاکید کرد که وی اصلا عضو تیم ملی فوتسال نبوده که نامش خط خورده باشد.

در بخشی از اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: پیرو انتشار ادعای شیوا امینی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن از فهرست تیم ملی به دلیل رعایت نکردن حجاب اسلامی در سفر شخصی، اعلام می شود، نامبرده در سال ٢٠٠٩ برای حضور در بازیهای داخل سالن آسیایی به تیم ملی دعوت و همراه ملی پوشان به ویتنام اعزام شد و آخرین حضور وی در عرصه فوتسال به عنوان بازیکن حضور در تیم باشگاهی متین ورامین بوده است .

براساس این اطلاعیه ،‌ امینی به عنوان بازیکن تیم باشگاهی متین ورامین در دومین بازی لیگ در سال ١٣٨٩دچار آسیب دیدگی شد و دیگر در اولویت انتخاب توسط کادر فنی فوتسال برای تیم ملی قرار نگرفت و از همان سال هیچ عنوان عضو تیم ملی نبوده که موضوع رعایت نکردن حجاب در سفر شخصی دلیلی برای حذف نامبرده باشد.

در ادامه این اطلاعیه یادآور شده است ، بازیکنان تیم های ملی بانوان با احترام به شاخص های فرهنگی- اجتماعی و اعتقاد به فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی در یک چارچوب ارزشی در رقابت های داخلی و برون مرزی شرکت می کنند و مسئولان ورزش کشور و فدراسیون با نگاه ویژه حمایتی موجبات حضور شایسته آنان در مسیر اعتلای ورزش را فراهم کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، ضمن اینکه همواره حامی بانوان ورزشکار بوده و در رفع محدودیت های این ورزشکاران برای حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی پیشگام هستند.
فوتسال امینی فدراسیون نبوده فوتبال اسلامی اطلاعیه نکردن رعایت فهرست بانوان عنوان اجتماعی خط خوردن بازیکن باشگاهی ورامین ادعای اعلام بازیکنان خورده مجازی خوردن نامبرده