برگزیده ها
تشریح 4 اقدام مهم و اساسی روحانی/ وضعیت روحانی در مازندران رو بهبود است

مازندمجلس: نماینده ادوار شرق مازندران، بیان کرد: از آنجا که رشته تحصیلی بنده روابط بین الملل است اقدامات روحانی را در این زمینه بسیار موثر می دانم که به جای خصومت، عقلانیت، خرد، قانونمداری و منافع ملی را سرلوحه کار سیاست خارجی قرار داده است

مازندمجلس: حجت الاسلام علی اصغر رحمانی خلیلی درباره عملکرد روحانی اظهار کرد: باید پذیرا باشیم دولت آقای روحانی چند کار مهم و اساسی انجام داده است یکی اینکه از نظر سیاسی تنش زدایی کرده و دیگرغرب و ممالک دیگر نسبت به ایران نگاه منفی ندارند.

وی، افزود: از آنجا که رشته تحصیلی بنده روابط بین الملل است اقدامات روحانی را در این زمینه بسیار موثر می دانم که به جای خصومت، عقلانیت، خرد، قانونمداری و منافع ملی را سرلوحه کار سیاست خارجی قرار داده است.

 نماینده ادوار شرق مازندران، آرامش داخلی را دیگر اقدام مهم روحانی خواند و گفت: به عینه می بینیم که در کشور آرامش و امنیت حاکم شده و مثل دوره های قبل شاهد دلهره، هراس و تشنج نیستیم.

رحمانی خلیلی با بیان اینکه دولت روحانی از نظر اقتصادی نیز گام های مهمی برداشته است، افزود: کنترل تورم و تثبیت ارز کشور را نمی توان انکار کرد.

وی، گسترش شبکه های مجازی را چهارمین اقدام مهم روحانی خواند و افزود: این در حالی بود که برخی همچون همیشه تلاش می کنند فعالیت های شبکه مجازی را محدود کنند.

  

نماینده ادوار شرق مازندران، در ادامه با بیان اینکه ما یک کشور توسعه یافته نیستیم که نامزدها را بر مبنای نظر احزاب ارزیابی کنیم، گفت: نمی توانیم دقیق بگوییم رقابت بین آقای روحانی و چه نامزدی است.

وی، افزود: اگر انتخابات در ایران مثل کشورهای توسعه یافته، حزبی باشد می توان روزانه کار و عملکرد حزب را ارزیابی کنیم و بگوییم شخص کاندیدا در چه جایگاهی قرار دارد.

رحمانی خلیلی، وضعیت روحانی در استان مازندران را به بهبودی خواند و گفت: استمرار این روند بستگی به میزان کار و مدیریت مسئولان ستادی در استان دارد.

معاونت تبلیغات و رسانه 

4 اقدام مهم اساسی روحانی از زبان نماینده ادوار شرق مازندران علی اصغر رحمانی خلیلی عملکرد روحانی