برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لیست خدمت اصولگرایان طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

مازندمجلس:

شورای شهر ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگارگروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: در حال حاضر حدود 80 نفر از افراد متخصص، کارآمد وآگاه به مسائل شهری برای حضور در لیست خدمت اصولگرایان تعیین شده اند.

وی افزود: تا هفته آینده از تعداد 80 نفر،21 نفر به عنوان اعضای نهایی انتخاب شده و لیست خدمت اصولگرایان اعلام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بااشاره به رایزنی های صورت گرفته با رئیس و هیئت رئیسه مجلس به منظور تعیین و تکلیفبرخی از اعضای رد صلاحیت شده فعال در شورای چهارم شهر تهران تصریح کرد: پس از ردصلاحیت برخی از اعضای فعال در شورای چهارم شهر تهران، رئیس شورا رایزنی هایی را بارئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس داشته است.

قناعتی ادامه داد: مشکل رد صلاحیت برخی ازاعضای با تجربه شواری شهر با تعامل شورا و مجلس برطرف خواهد شد.

وی در خصوص وقفه ایجاد شده در ارائه لیستاعضای اصولگرای شورای شهر تهران اظهارکرد: متاسفانه هیئت نظارت بر انتخابات شورایشهر تهران با رد صلاحیت برخی از اعضای اصولگرا قصد داشت وقفه ای در تعیین لیستاصولگرایان ایجاد کند اما این اتفاق اکنون محقق نشده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران باتاکید بر اینکه "شورای شهر محلی برای پیگیری اهداف سیاسی نیست" اذعانکرد: حضور افراد با نگاه های سیاسی به شهر و شهروندان آسیب جدی وارد کرده و بایدتوجه شود که شورای شهر محلی برای پیگیری اهداف احزاب و گروه های سیاسی نیست.

شورای تهران اعضای رئیسه تعیین صلاحیت سیاسی چهارم اهداف پیگیری ایجاد اسلامی قناعتی افراد اصولگرایان آینده رایزنی