برگزیده ها

مازندمجلس: معاون رییس‌جمهور گفت: با لغو 5 قطعنامه علیه ایران امروز دیگر آمریکا به تنهایی نمی‌تواند برجام را لغو کند.

مازندمجلس: محمد باقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، علی صوفی وزیر سابق تعاون، کیوان محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان و جمعی از سیاسیون استان با روسای و ارکان ستاد حسن روحانی در گیلان دیدار کردند.
 
‌معاون رییس جمهور در این دیدار با اشاره به خدمات دولت در چهار سال گذشته گفت: دولت یازدهم توانست بر اساس قولی که داده بود طی 95 روز بحث برجام را به نتیجه برساند و مارا از قید تحریم‌های جان فرسا نجات دهد.
 
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه همان مرجعی که ما را متهم به فعالیت نظامی هسته‌ای نمود امروز خود اعلام می‌کند که فعالیت هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است، اظهار کرد: با لغو 5 قطعنامه علیه ایران امروز دیگر آمریکا به تنهایی نمی تواند برجام را لغو کند.
 
نوبخت سپس به انتخابات پیشرو اشاره کرد و بیان داشت: همگی باید برای حفظ اتحاد و یکپارچگی کشور و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکوشیم.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند طی 4 سال از کجا به کجا رسیدیم، خاطرنشان کرد: هفته پیش بر اساس نظر مراجع بین المللی تراز تجاری ایران پس از سال‌ها مثبت شد و رشد کرد و صادرات غیر نفتی بر واردات فزونی گرفت.
 
معاون رییس‌جمهور افزود: رسانه‌های خارجی اعلام کردند ایران در سال 96 حداقل 5/3 درصد رشد اقتصادی خواهد داشت.

بودجه نوبخت برجام برنامه هسته‌ای فعالیت انتخابات امروز اعلام اینکه دیدار آمریکا تنهایی گیلان اشاره تاکید