برگزیده ها
استقبال گسترده از ستادهای روحانی کار انتخاب را دشوار کرده است/ رقیب جدی برای روحانی قائل نیستم/ مردم با وجود رکود و بیکاری درک می کنند همه کاستی ها متوجه دولت روحانی نیست

مازندمجلس: قائم مقام رئیس ستاد مازندران در غرب استان، تصریح کرد: مردم ما با وجود رکود و بیکاری در کشور به خوبی درک می کنند که نباید همه کاستی ها را متوجه این دولت کنند. کشور پس از تلاطمی 8 ساله در حال ساماندهی است و همه باید کمک کنیم که دوباره به تلاطم نیفتد. چرا که به تعادل نسبی رسیدیم و نیاز است به آن استمرار ببخشیم

مازندمجلس: تورج نائیج پور‍ دبیرحزب اراده ملت در مازندران و قائم مقام رئیس ستاد مازندران در غرب استان، با بیان اینکه در انتخابات این دوره، دکتر روحانی مورد هجمه ی جدی از طرف گروه های منتقد و مخالف است، گفت: ما باید از آقای روحانی دفاع کنیم چرا که در نهایت در دولت وی آبرو به ایران برگردانده شد.

وی، درباره برنامه ستاد دکتر روحانی در مازندران، اظهار کرد: ما در نیمه ی راهیم و طبق شعارمان از نیمه راه بازنمی گردیم. بنابراین برنامه های ما وسیع است. ستادهای مورد نیاز ما به خوبی شکل گرفته و خوشبختانه مورد استقبال بسیار جدی قرار گرفته اند. به طوری که کار برای انتخاب آن ها سخت شده است. در حالی که ما در سال 92 برای اعضای ستاد دچار مشکل بودیم.

قائم مقام رئیس ستاد مازندران در غرب استان، تصریح کرد: مردم ما با وجود رکود و بیکاری در کشور به خوبی درک می کنند که نباید همه کاستی ها را متوجه این دولت کنند. کشور پس از تلاطمی 8 ساله در حال ساماندهی است و همه باید کمک کنیم که دوباره به تلاطم نیفتد. چرا که به تعادل نسبی رسیدیم و نیاز است به آن استمرار ببخشیم.

نائیج پور، با بیان اینکه فعلا رقیب جدی برای روحانی قائل نیستیم و در نهایت وی پیروز میدان خواهد بود، گفت: جبهه ی مقابل جبهه ی متحدی است و برنامه های متعدد و نامعلومی دارد باید دید در انتها چه کسی را به عنوان رقیب اصلی معرفی می کند. در حال حاضر هیچ کدام پتانسیل رقیب اصلی بودن را ندارند.

دبیرحزب اراده ملت در مازندران، با اظهار اینکه بنده در مجموع به عملکرد آقای روحانی نمره قبولی می دهم، افزود: با نگاهی به حوزه های مختلف می بینیم که دولت در حوزه بین الملل، عملکرد قابل قبولی داشت و علیرغم همه ناملایمات و گرفتاری ها، با دستهای بسته در فضای بین المللی اقدامات خوبی انجام داد. شاید افرادی باشند که درک صحیحی از این موضوع نداشته باشند. به عنوان مثال بنده در اسفند سال 92 در سفری به قطر(که مساحت آن نصف مازندران و جمعیت بومی آن حدود 700 هزار نفر است) جلسه ای با آقای عادلی رئیس کشورهای صادرکننده گاز داشتم که ایشان نکته جالبی و تاسف ناکی را بیان کرد که قطری ها در سال 92 حدود 230 میلیارد دلار نفت و گاز در سال 2013 فروختند و حدود 120 میلیارد دلار آن از حوزه مشترک با ایران بوده است. اما ایران در آن سال فقط 10 میلیارد دلار درآمد داشت. متاسفانه رقم ما قابل مقایسه با رقم آن ها نیست. یعنی ما پس از تحریم ها و تهدیدها تقریبا سالی 100 میلیارد دلار ضرر دیدیم  و در مقابل از توسعه برنامه های حوزه نفت عقب ماندیم. خوشبختانه اخیرا با افتتاح پروژهای در این رابطه ما به حق اصلی خود رسیدیم.

نائیج پور، با بیان اینکه برجام باعث شد در حوزه نفتی به جایگاه درستی برسیم، تصریح کرد: حرکت اخیر ایران در اپیک حرکت بسیار برجسته ای بود و جهان را به تحسین واداشت که ایران نه تنها سهم خود را کم نکرد بلکه آن را اضافه کرد و تولید نفت ایران که روزانه به زیر یک میلیون بشکه نفت رسیده بود به روزانه 4 میلیون بشکه فزایش یافت.

وی، ادامه داد: در حوزه سلامت اقدامات خوبی انجام شد در بسیاری موارد درمان با کمترین هزینه صورت می گیرد البته چالش هایی چون کمبود بودجه دولت، بدهی به پزشکان و مراکز درمانی و مشکلات اجرایی وجود دارد که مانع تحقق همه برنامه های دولت شد اما باز هم گام های بزرگی در حوزه سلامت برداشته شد.

دبیرحزب اراده ملت در مازندران، با اظهار اینکه در حوزه سیاست داخلی، فضاها بازتر شد، افزود: به عینه می بینیم شبکه های مجازی اثرگزاری شگرفی در جامعه دارند و در مجموع، کارکرد شبکه های مجازی علیرغم برخی ایرادات خوب بوده وعملکرد دولت در حوزه نشر و سخن قابل تقدیر است.

نائیج پور، با بیان اینکه نمی توانیم همه کاستی ها را به گردن دولت بیندازیم، افزود: در کشور قصورهایی وجود دارد و گروه ها و جناح های ما هنوز به آن همدلی نرسیده اند که پایه های همه گفتگوها منافع ملی و مشترک باشد. یاد گرفتیم. بیشتر یاد گرفتیم روی اختلافات صحبت کنیم.

وی، تصریح کرد: دولت آقای روحانی شاخص های بسیار خوبی دارد وزرای بسیار برجسته ای دارد که هر کدام دانشمند و فرهیخته هستند. اگر این دولت در دوره بعدی نیز تداوم یابد می توان به حل مشکلات موجود کشور امیدوار بود.

قائم مقام رئیس ستاد مازندران در غرب استان بیان کرد: یکی از پارامترهایی که نوید انتخاب مجدد آقای روحانی را می دهد وجود وحدت بین نیروهای اصلاح طلب، نیروهای متعدل و کسانی که در گرو توسعه کشور دارند، هست و این کار جناح مقابل را سخت خواهد کرد. ضمن اینکه جناح مقابل نیز چهره شاخصی ندارند و بسیاری از کاندیداهای آن ها بارها آمدند و رای نیاوردند در واقع کار اصولگرایان، بازی کردن با مهره های سوخته است.

نائیج پور، در پایان اظهار کرد: انتخابات می گذرد اما آنچه مهم است این است که برای اقتدار کشور، امیدوارم همه پای صندوق رای بیایند و مشارکت گسترده  داشته باشند. از طرفی هرچه حضور گسترده تر باشد احتمال رای آوری آقای روحانی بیشتر است چون در سکوت و قهر انتخاباتی مردم است که پوپولیست ها  می توانند پیروز شوند.

قائم مقام رئیس ستاد مازندران در غرب مازندران تورج نائیج پور دبیرحزب اراده ملت در مازندران