برگزیده ها
عقل و اندیشه ی سیاسی و مدیریتی ایجاب می کند دولت روحانی به کار خود ادامه دهد/ رقیبی برای روحانی نمی بینم

مازندمجلس: مسئول مجمع فرهنگیان استان، تصریح کرد: مهم ترین مزیت دولت روحانی این بوده که علاوه بر مدیریت اقتصادی در حوزه ی اجتماعی نیز امید را به جامعه و نشاط را به فضای سیاسی برگرداند

مازندمجلس: سید علی قاسمی مسئول مجمع فرهنگیان مازندران، اظهار کرد: اگر واقع بینانه، منصفانه و کارشناسانه به مدیریت کشور نگاه کنیم، با توجه به شرایطی که آقای روحانی دولت را تحویل گرفت، می بینیم دولت روحانی دولت موفقی بوده است.

وی، افزود: دولت روحانی هم در حوزه ها ی سیاست داخلی، سیاست خارجی، اجتماعی، اقتصادی و آموزش و پرورش عملکرد قابل قبولی داشته است.

مسئول مجمع فرهنگیان استان، تصریح کرد: مهم ترین مزیت دولت روحانی این بوده که علاوه بر مدیریت اقتصادی در حوزه ی اجتماعی نیز امید را به جامعه و نشاط را به فضای سیاسی برگرداند.

قاسمی، تصریح کرد: اینکه نسل فعال و جریان های فعال جامعه، همچنین سرمایه های اجتماعی به آینده ی کشور خود امیدوار باشند سرمایه ی بزرگی است که دولت روحانی توانست کشور را از آن خمود و جمود و رکود فکری سیاسی که در دولت دهم وجود داشت بازگرداند و کشور را به آینده ای روشن امیدوار کند.

وی، با بیان اینکه ما هم بنا به ارزیابی های انجام شده دولت روحانی را دولتی موفق می دانیم، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری عقل و اندیشه ی سیاسی و مدیریتی ایجاب می کند که ما به دولت روحانی فرصت بدهیم که به کار خود ادامه دهد و این روند صعودی را به مقصودی برساند که در جهت توسعه ی کشور داشته باشد.

مسئول مجمع فرهنگیان استان، در پایان تاکید کرد: من رقیبی برای روحانی نمی بینم و وی را پیروز نهایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می دانم.

سید علی قاسمی مسئول مجمع فرهنگیان استان انتخابات ریاست جمهوری پیروزی روحانی حامیان روحانی