برگزیده ها
منافع کارگران ایجاب می کند به دولت آقای روحانی رای دهیم/ حمایت ما روحانی بر اساس آمار و ارقام است

مازندمجلس: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران،بیان کرد: ما به آقای روحانی رای می دهیم و به کارگران هم توصیه می کنیم به ایشان رای دهند زیرا این دولت منافع ما را تامین می کند

مازندمجلس: نصرا... دریابیگی با اعلام حمایت جامعه کارگری از دکتر روحانی، اظهار کرد: ما برای حمایت خود از دکتر روحانی دلایلی داریم که همه آن ها بر اساس آمار و ارقام است.

 

وی، افزود: در دولت قبل، بعد از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها، قیمت حامل های انرژی افزایش یافت، دلار بالا رفت، تورم افزایش یافت و در نتیجه منجر به تعطیلی 50، 60 درصد کارخانجات شده بود.

 

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، تصریح کرد: دولت روحانی کشور را با تورم 50 درصد، رشد اقتصادی منفی 5.8 دهم درصد و دلار 3500 تومانی تحویل گرفت و توانست تورم را مهار کند، رشد اقتصادی را روند صعودی و مثبت دهد و قیمت دلار را تثبیت کند.

 

دریابیگی ادامه داد: ما احساسمان این است که این دولت، دولت پاکدستی است و این پاکدستی را در تامین اجتماعی و وزارت کار مشاهده کردیم.

 

وی، با بیان اینکه دولت روحانی، دولتی است که می تواند به عدالت تحقق بخشد، گفت:  دولت تدبیر، می تواند اشتغال ایجاد کند، می تواند تولید را افزایش دهد و رونق اقتصادی بوجود آورد، به همین دلیل منافع کارگران ایجاب می کند به دولت آقای روحانی رای دهیم به دلیل این که تلاطم اقتصادی و سونامی اقتصادی که در دولت قبلی بوده در این دولت نیست.

 

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، در پایان تصریح کرد: ما به آقای روحانی رای می دهیم و به کارگران هم توصیه می کنیم به ایشان رای دهند زیرا این دولت منافع ما را تامین می کند.

نصرالله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران رای به روحانی حمایت از روحانی