برگزیده ها

مازندمجلس: امروز، روز بزرگی برای همه ماست. روز پاسدار، روز ملی خلیج فارس و روز افتخار شروع خودکفایی کشور در بنزین است.

مازندمجلس: حسن روحانی در ادامه سفر انتخاباتی خود در جمع مردم هرمزگان سخنرانی کرد.
 
گزیده سخنرانی روحانی در جمع مردم هرمزگان در زیر می آید:
 
*امروز، روز بزرگی برای همه ماست. روز پاسدار، روز ملی خلیج فارس و روز افتخار شروع خودکفایی کشور در بنزین است.

*انشاالله ابوالفضل علمدار نگهدار ایران عزیز باشد.
 
*اینجا بندر ایستادگی هاست. اینجا بندری است که همواره نگهبان دروازه ایران در تنگه هرمز بوده. شما مردم غیوری هستید که هروقت به این شهر آمدم، نشاط و صمیمیت و ایستادگی و مردانگی را در این استان و این شهرستان مشاهده کردم.
 
*ما با هم در خرداد 92 پیمان بستیم. پیمان بستیم برای آزادی ایران عزیزمان.
 
*پیمان بستیم برای اینکه دست به دست هم بدهیم و اموال ایران را در جای جای جهان که توقیف شده بود آزاد کنیم و به ایران برگردانیم.
 
*امروز پالایشگاه ستاره خلیج فارس افتتاح خواهد شد. تجهیزات این پالایشگاه در کشورهای دیگر توقیف شده بود و اگر برجام نبود هیچگاه راه اندازی نمیشد.
 
*آنهایی که می گویند آثار برجام را ندیده ایم، امروز به پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیایند.
 
*بعد از برجام آنهایی که می گویند آثار برجام را ندیده ایم امروز به این پالایشگاه بیایند و ببینند که همه تجهیزات خریداری شده نه تنها به ایران آمده بلکه نصب هم شده است.

*این نکته را توجه کنید که قبل از برجام اگر تجهیزاتی را می خریدیم و می آوردیم اگر خراب می شد و کار نمی کرد به گردن خودمان می افتاد اما امروز سازندگان آن بالای سر کار هستند تا آن را به تحویل بدهند عهد ما در خرداد این بود که اموال ایران را حراست کنیم.
 
*بعضی می گویند چرا این هفته ها همه اش افتتاح می شود فکر می کنند افتتاح چراغ لامپ است که ما بزنیم افتتاح شود .چهار سال زمان برده. در این مدت هر طرحی که تکمیل شود به خاطر دلواپس ها یک روز صبر نمی کنیم و آن را افتتاح می کنیم الان دیدیم دلواپس ها علاوه بر برجام برای افتتاح هم نگران می شوند.

* زمانی که قیمت دلار بسیار زیاد بود، چند شغل برای جوانان ما درست کردید؟

* تا این دولت هست، نخواهد گذاشت در زندگی خصوصی مردم دخالت کنید.

* امروز روستاهای ما از طریق اینترنت با دنیا در ارتباط هستند. امروز ارتباطات همه ایران عزیز از لحاظ آگاهی و علمی با جهان برقرار شده.
افتتاح امروز برجام پالایشگاه بستیم گویند پیمان روحانی توقیف اموال تجهیزات بیایند دلواپس ندیده آنهایی خرداد ستاره اینجا زندگی خصوصی گذاشت نخواهد بزنیم دخالت زمانی هرمزگان سخنرانی کردید؟ جوانان بسیار ایستادگی