برگزیده ها
استمرار دولت تدبیر به مصلحت مردم است/ بسیاری از وعده های نامزدها دروغ است

مازندمجلس: یوسف نژاد با اشاره به اینکه ادامه روند فعلی و خدماتی که این دولت برای مردم داشته از نظر منفعت عمومی به نفع، مصلحت و سود مردم است، گفت: بسیاری از وعده های نامزدها از همین اکنون مشخص است که دروغ است

مازندمجلس: علی اصغر یوسف نژاد درباره عملکرد دولت، اظهار کرد: عدالت، واقع بینی و انصاف حکم می کند که عنوان کنیم دولت در چهار سال گذشته خدمات خوبی را در سطوح مختلف بین المللی، کشوری و استانی ارائه کرده و به صورت آشکار و واضح توانسته ایران را از منطقه خطر به آرامش و امنیت سوق دهد.

وی، افزود: دولت در زمینه های اجتماعی و اقتصادی خدمات خوبی ارائه کرده و در زمینه سلامت و مسائل آموزشی و مسائل بهداشتی یک رکورد را به اثبات رسانده است.

عضو هیات رئیسه مجلس، تصریح کرد: من فکر می کنم که ادامه روند فعلی و خدماتی که این دولت برای مردم داشته از نظر منفعت عمومی به نفع، مصلحت و سود مردم است اگرچه در نهایت نظر مردم مهم است و این مردم هستند که باید انتخاب کنند.

یوسف نژاد، با بیان اینکه این دولت دشمنان زیادی دارد، گفت: در این دوره از انتخابات برخلاف ادوار گذشته از جانب بسیاری، خدمات دولت نادیده انگاشته و حتی سیاهنمایی می شود. اگرچه مردم باهوش هستند و خوب تشخیص می دهند.

وی، ادامه داد: در هیچ دوره و هیچ انتخابات ریاست جمهوری سابقه نداشته که این همه تخریب، دروغگویی و سیاهنمایی شود و خدمات دولت زیرسوال برود، نقد و انتقاد اشکالی ندارد.

نماینده مردم ساری، با بیان اینکه من فکر می کردم که در این دوره انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری نسبت به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود نسبت به مسائل ملی و بین المللی اظهارنظر کنند، افزود: نامزدها به جای اینکه بدون برنامه و ایده خاص خدمات اشخاص را زیرسوال ببرند و گذشته کسی را تخریب کنند، برنامه ارائه کنند. این هم از نظر اخلاقی، انسانی و قانونی ایراد دارد و مردم در هنگام تصمیم گیری این مسائل را درنظر می گیرند و بهترین فرد را انتخاب می کنند.

یوسف نژاد، تاکید کرد: آنچه برای ما مهم است حضور مردم است هرچه این حضور باشکوهتر باشد افتخار برای انقلاب و نظام است و در سطح بین المللی یک امتیاز و برجستگی محسوب می شود.

وی، با بیان اینکه بسیاری از وعده های نامزدها از همین اکنون مشخص است که دروغ است، گفت: مثلا کسی که می خواهد درامد عمومی را دو برابر کند یا کسی که سالانه دو میلیون شغل ایجاد کند و ...! چنین شعارهایی نیاز به سرمایه گذاری دارد در حالی که منابع درآمدی مملکت محدود است و نامزدها باید براساس واقعیت ها و توان یک رئیس جمهور و در چارچوب ظرفیت اجتماعی و اقتصادی و نیروی انسانی کشور برنامه بدهند.

عضو هیات رئیسه مجلس، در پایان بیان کرد: امیدوارم که روش، منش، کردار و گفتار نامزدها به گونه ای باشد که برای نظام یک برجستگی و امتیاز محسوب شود و در حد شان و منزلت یک نامزد ریاست جمهوری باشد تا در نهایت، مردم بهترین فرد را انتخاب کنند.

علی اصغر یوسف نژاد